In vizor

Firma FANY pune în pericol viața pasagerilor: ″Șoferul a vorbit în continuu la telefon și a condus cu o singură mână pe volan″

″Evitati cursele regulate cu microbuzele FANY pe ruta Cluj-Napoca – Dej daca tineti la siguranta si integritatea dvs″. Acesta este mesajul pe care ni l-a transmis un cititor care a avut neșansa de a călători ieri cu o cursă a firmei de transport FANY. Astfel, pe toată durata traseului, șoferul a condus microbuzul plin de călători cu o singură mână. Adevărat șofer de Formula 1. Doar că în acest mod, viața călătorilor a fost pusă în pericol. Siguranța pasagerilor valorează mai puțin pentru șoferul inconștient, deoarece acesta a discutat la telefon tot drumul, chit că era să intre în coliziune cu un autoturism care circula regulamentar, în urma unei depășiri de amator. 

Iată cum descrie experiența la limita vieții cititoarea noastră: 

″Azi am avut “ghinionul” sa calatoresc pe aceasta ruta, de la ora 11:00, microbuzul fiind condus de un “sofer profesionist” care a vorbit aproape non-stop la telefon si a condus cu o singura mana pe volan.

Doar norocul si sansa ne-au scapat de la un accident, cand domnul “sofer” fiind preocupat de convorbirile sale telefonice a intrat intr-o depasire a unei coloane de masini pe contrasens ca sa evite un contact cu masina dinaintea sa, nepastrand distanta regulamentara fata de aceasta. Din bunavointa altui sofer din coloana respectiva, a avut loc sa reintre pe banda de mers exact la momentul oportun, pentru a evita un contact frontal cu o masina de pe contrasens care circula regulamentar″.

Iată și câteva imagini cu soferul ″care a dat dovada de o nesimtire maxima fata de calatori, punandu-ne viata in pericol datorita convorbilor sale telefonice″.

click foto pentru imagine completă

″Cei de la FANY nu cred ca vor lua masuri in privinta acestuia (ar putea macar sa-i faca cadou o pereche de casti, daca tot vorbeste non stop la telefon) dar am vrut sa trag un semnal de alarma pentru calatori!″, continuă pasagerul care ne-a relatat incidentul.

I-am contactat pe reprezentanții firmei de transport FANY – doar că și asta este o experiență unică. Numerele de contact ale ″Conducerii″ nu sunt disponibile. Trebuie mai întâi să suni la un simplu număr pentru rezervări, de unde poți asculta minute în șir muzici de tot felul. Într-un final, am obținut un număr de reclamații și ne-am interesat cu privire la politica companiei în ceea ce privește siguranța pasagerilor. Dar nu am fost lămuriți cam în ce ar consta aceasta. De la ″Reclamații″ ni s-a spus că trebuie adunate toate detaliile referitoare la caz, analizate și ulterior aduse pe masa directorului. Iar la ″Conducere″ nu are acces oricine, deoarece ne-a fost refuzată cererea de a discuta cu directorul. 

″Intr-o fractiune de secunda se pot intampla diverse tragedii datorita indolentei unora care sunt platiti sa transporte calatorii si nu sa ii puna in pericol. 

Data viitoare voi alege cu siguranta trenul in detrimentul acestor microbuze, deoarece sunt mai sigure, chiar daca durata calatoriei este mai mare″, notează cititorul nostru în încheiere.

Probabil că după ce accidentele vor fi pe bune, firma FANY se va trezi din somnul inconștient în care zace de ani buni, pentru a lua măsuri concrete în privința siguranței în trafic a călătorilor. Pănă atunci, potențialii pasageri trebuie să se asigure pe cont propiu că au ales un mijloc de transport care nu le va pune viața în primejdie sau că la volanul autobuzului se află un șofer conștient de responsabilitatea pe care o are. 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *