PubliNews

Farmec extinde campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine” la nivel național

Scris de 17

În 2020, programul-pilot al campaniei a fost derulat în cinci magazine de brand Farmec și Gerovital       din Cluj-Napoca, Târgu Mureș și Oradea și s-a încheiat cu peste 5.200 de ambalaje colectate și reciclate

Cluj-Napoca, 9 aprilie 2021 – Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, extindela nivel național, în toate magazinele proprii, campania de responsabilitate socială„Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”. Începând cu luna aprilie, clienții vor putea recicla ambalajele din hârtie, plastic, sticlă și aluminiu ale produselor din portofoliul Farmec la punctele de colectare dedicate din magazinele Farmec și Gerovital din toată țara. 

„Suntem unul dintre puținii producători din România care oferă clienților săi posibilitatea de returnare a ambalajelor produselor pe care le-au folosit. Ne propunem să limităm cât mai mult impactul activității noastre asupra mediului prin integrarea principiilor economiei circulare, așa cum este închiderea ciclului de viață al produselor odată cu recuperarea ambalajelor pe care le punem pe piață. Vrem să contribuim astfel la un mediu mai curat împreună cu clienții noștri,pe care îi încurajăm să fie responsabili alături de noi”, a declarat Andra Șumandea, Specialist Marketing.

Campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine” a fost lansată sub formă de program-pilot în 2020, în cinci magazine de brandFarmec și Gerovitaldin Cluj-Napoca, Târgu Mureș și Oradea. În total, peste 5.200 de ambalaje au fost aduse de consumatori, colectate și reciclate în mod responsabil în magazinele incluse în program, într-un an în care programul magazinelor a fost deseori restricționatca urmare a pandemiei. Feedbackul pozitiv primit de la consumatori în magazine și în social media despre proiectul-pilot a fost un semnal important în decizia de a extinde programul la nivel național și a dezvolta mai multe activități în cadrul acestei campanii.

Toate cele 8 magazine Farmec și 22 de magazine Gerovital, precum și magazinul în franciză din Pitești, sunt incluse în campanie. Acestea sunt dotate cu puncte de colectare pentru ambalajele de hârtie și carton (cutii de cremă), de plastic (recipiente de cremă, șampon, gel de duș sau produse de curățenie din gamele Nufăr și Triumf), de sticlă (borcane de cremă) și de metal (doze de spray). Pentru a putea fi reciclate, recipientele trebuiegolite de conținut, clătite și curățate de clienții care le aduc în magazine.

În plus, la fiecare patru ambalaje reciclate, clienții primesc un produs cadou din partea Farmec, pe baza unui cartonaș unde se cumulează câte o ștampilă la fiecare ambalaj returnat

Despre Farmec S.A.

Farmec S.A. – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internațională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În martie 2021, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 22 magazine Gerovital care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș și Râmnicu Vâlcea.

Pentru a fi la curent cu noutăți legate de brandurile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiștilor, surprize și concursuri, puteți urmări conturile de social media:

Facebook: www.facebook.com/farmec.romania

Instagram: www.instagram.com/farmec

Site şi magazin online: www.farmec.ro



ULTIMA ORĂ

  • Acum 4 hours General
    Copilă de 15 ani din Florești, căutată de familie. Dacă aveți informații sunați la 112
  • Acum 7 hours Din oras
    FIRMA CARE AMENAJEAZĂ MALURILE SOMEȘULUI a izbutit o nouă poluare cu ulei a apei în Cluj-Napoca. ABAST tace chitic, ei au problemele lor: cu numiri politice, cu sechestrări de persoane, cu mușamalizări de poluare voluntară…
  • Acum 7 hours Politica
    Marcel Ciolacu denunţă specula băieţilor deştepţi din energie: “România și-a vândut toată producția de energie pe 2022 (…) S-a dat la 200 -300 de lei!”
  • Acum 7 hours Politica
    Marcel Ciolacu anunță remanierea miniștrilor: “Se va face! Voi avea o discuție cu premierul”. Ciolacu nu a negat că vizați ar fi miniștrii Virgil Popescu sau Vasile Dîncu
  • Acum 8 hours Sanatate
    Sunt cu peste 5.000 de cazuri de COVID-19 mai multe decât în ziua anterioară. Clujul e în top
  • Acum 8 hours Politica
    Vasile Dîncu, despre posibila sa remaniere: “Fals!”
  • Acum 9 hours In vizor
    LĂCOMIA BĂNCILOR CRITICATĂ DUR de către Mugur Isărescu: “Au sărit calul și au dus ROBOR-ul peste dobânda-cheie. Au suprareacționat”
  • Acum 10 hours Editorial
    Alianța Vestului n-a fost altceva decât un mare fâs electoral cu ZERO realizări. Dar foame bolnăvicioasă de imagine a lui Emil Boc ne-a costat 165.000 EUR/an? Ne-a costat
  • Acum 10 hours General
    FURĂ ŞI FUGI: 27.000 de lei, în 25 de minute, atât a crezut că face un tânăr care a dat o spargere în Cluj. Visul s-a terminat cu cătuşe
  • Acum 11 hours General
    Peste 90% dintre clujeni s-au recenzat. Să vedem cu câţi poliţişti locali rămâne Emil Boc, să le dea SPOR DE OSÂNZĂ
  • Acum 13 hours Eveniment
    Un camion a luat foc în Dumbrava, pe cel mai periculos drum din Cluj, DN1E60
  • Acum 14 hours In vizor
    De ce îndeamnă Rafila ”pe toată lumea” să își ridice pastilele de iod de la farmacie. Că a dat o ”comandă” de 30 de milioane de euro la Antibiotice Iași și nu are cum să o distribuie populației
  • Acum 14 hours In vizor
    O asociere dintre STRABAG SRL, desemnată drept ”firmă penală” în mass media română și veșnic abonată la banii statului și GEIGER TRANSILVANIA SRL, firma de casă a fostului primar Iohannis, a primit contractul de peste 420 milioane de lei pentru 15 km. de autostradă între Cheţani şi Câmpia Turzii
Citește și...
Recomandările redacției
TOP CITITE