Vocea ta

FAN Courier și-a bătut joc de un cunoscut avocat clujean! Cum a ajuns un colet la el:

Avocatul clujean Sabin Gherdan de la Gherdan&Asociații, a primit un plic cu documente autentice, în original, prin firma de curierat FAN Courier. Cum a ajuns coletul? Rupt și deteriorat.

Avocatul trebuia să primească înscrisuri originale, documente autentificate de către notari în două țări diferite, traduse și legalizate de către alți doi notari în România, documente contabile în original, hotărâri legalizate de către instanțe și alte documente în original. Țeapă, au ajuns mototolite, din păcate pentru clujean.

„Mulțumim FAN Courier pentru profesionalismul de care dați dovadă! Așa arată plicul cu (1) înscrisuri originale, (2) documente autentificate de către notari în două țări diferite, (3) traduse și legalizate de către alți doi notari în România, (4) documente contabile în original (5) hotărâri legalizate de către instanțe și alte documente în original ce trebuiau să ajungă la un birou de executor judecătoresc din București, transmis de către societatea noastră din Cluj-Napoca.

Plicul a fost lăsat la sediul Fan Courier din Cluj-Napoca pe data de 12.07, iar ieri, 16.07, am fost informați de către destinatar că nu au ajuns documentele, deși biroul din București este deschis zilnic în timpul orelor de muncă. Din verificarea AWB-ului online am observat că s-a făcut retur pe data de 13.07(!), iar din call center s-au identificat documentele la sediul Fan Courier din Cluj-Napoca, fără să ni se transmită motivul returului sau să fim înștiințați în prealabil de această situație. Absolut nimeni nu ne-a contactat să ne informeze despre ce s-a întâmplat în realitate cu documentele noastre, nici acum nu știm, putem doar să ne imaginăm, astfel că am fost nevoiți să ne deplasăm (din nou) la sediul Fan Courier unde să descoperim că motivul returului este „ambalaj și conținut deteriorat”.”

Cum s-a rezolvat situația?

„Ne-au predat „ambalajul și conținutul deteriorat” împreună cu un proces verbal și ne-au strâns mâna. Am așteptat o zi să vedem dacă ne va contacta cineva din partea Fan Courier, mai ales că prejudiciul este însemnat. Nici vorbă. Ne va reveni plăcerea să îi căutăm noi pe ei!

Morala: Dacă doriți să transmiteți documente în original prin intermediul Fan Courier, să vă gândiți de două ori. S-ar putea să fie deteriorate și returnate pe cheltuiala voastră. Noi am avut noroc că nu am plătit returul!”