Clujul va fi orașul cu cele mai multe pasaje subterane. Primarul Boc, care este zilnic preocupat de soarta traficului și caută în continuu soluții, tocmai a anunțat că va mai arunca prima lopată de nisip pentru alte două pasaje. După ce a tăiat panglica la pasajele de pe Aurel Vlaicu și Bulevardul Muncii, primarul Clujului vrea să mai facă alte două pasaje subterane: la IRA și pe strada Fabricii de Zahăr.
Pasajele fac parte dintr-unul din proiectele de suflet ale primarului: trenul metropolitan. Desigur, acestea vor realiza și conexiunea cu metroul. Că doar știm că municipiul de cinci stele este pe primul loc în țară în ceea ce privește infrastructura rutieră.
”Pe raza municipiului Cluj-Napoca, se realizează un pasaj rutier subteran pe strada Fabricii de Zahăr pentru a asigura fluența circulației, să nu se mai oprească mașinile la barieră. Nu în ultimul rând, vom avea un pasaj subteran la IRA, care asigură legătura cu stația de metrou, pentru a putea asigura conectivitatea cu Bulevardul Muncii. Știți bine că metroul vine din Florești până la Podul Ira, unde se ramifică – o ramură spre Bulevardul Muncii, una spre Iulius Mall și Sopor, – iar aici cobori din metrou, urci în trenul metropolitan și mergi mai departe spre Aeroport, spre Apahida, Jucu, Bonțida și așa mai departe. Acolo este un punct intermodal extrem de important, cum este de altfel conectarea dintre gară și aeroport. Ai coborât în gară de oriunde ai veni, urci în trenul metropolitan și poți merge spre aeroport”, a declarat primarul Emil Boc.
Ce noroc pe clujeni că au un primar atât de implicat în rezolvarea problemelor orașului.
Și acum să lăsam ironia la o parte. Cum poate un politician să aibă un asemenea tupeu e greu de înțeles. Cum mai poate fi crezut și votat în continuare după 20 de ani în care realizările sale au fost minime, este și mai greu de înțeles. Cu ce față poți să vii în fața clujenilor să le promiți pasaje subterane, altele, când de cele pe care le-ai tot anunțat în 20 de ani de mandat s-a ales praful?
Vă spunem noi. A văzut că funcționează. Cei care îi cer socoteală sunt prea puțini, s-a văzut asta la vot. Cei mai mulți continuă să îcnhidă ochii la toate promisiunile false și să se mulțumească doar cu ceva firmituri de proiecte. Nici măcar cu Oradea drept exemplu, unde pot să vadă cât de mult s-a făcut, clujenii tot nu vor să iasă din bula lor.
Poate când stați în trafic vă veți aminti de toate proiectele de infrastructură promise și nerealizate, nu vă va face să ajungeți mai repede acasă, dar măcar o să știți că v-ați făcut-o cu mâna voastră, votând același om timp de 20 de ani.