Rautacisme

De la cabinetul viceprimarului, sefa la Biroul strategii de marketing al Primariei Cluj-Napoca

Un oras precum e Cluj-Napoca, cu pretentii de Capitala Culturala Europeana, are nevoie la nivelul Primariei de un department special de marketing care sa se ocupe de promovarea bandului “Cluj”. Infiintat in luna februarie, la initiativa primarului Emil Boc si cu girul consilierilor locali, Biroul strategii de marketing va avea sase angajati care vor fi selectati pe spranceana in scurt timp, in baza unui concurs. Potrivit unor surse, desi nu s-a organizat inca niciun concurs, numele sefului noului departament este deja vehiculat printre angajatii Primariei.

Pe la urechile multora a ajuns zvonul ca scaunul de sef al Biroului strategii de marketing este pregatit pentru Diana Apan, in prezent, referent la cabinetul viceprimarului Surubaru. Cum a devenit o obisnuinta in Primarie ca doar anumiti oameni apropiati lui Emil Boc sa ocupe functii de conducrere, ramane de vazut daca zvonurile se vor confirma sau nu si daca strategia de promvare a orasului va fi coordonata de catre Diana Apan, cea care anul trecut a fost „putin detasata” pe postul de purtator de cuvant la Federatia Share. O federatie care, momentan, mai are de platit datorii catre diferite firme, datorii cumulate in timpul festivalului Untold. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *