In vizor

De ce a considerat BT ca merita sa cumpere Casa Alba: are foarte multi clienti de private banking

Banca Transilvania are peste 2.500 de clienti de Private Banking. BT a cumparat, in februarie, Vila Casa Alba de la Unita Turism cu 900.000 de euro si a transformat-o in Private Banking. Potrivit unor surse externe bancii, numai in Cluj-Napoca, institutia bancara are aproximativ 60 de clienti care au peste 1 milion de euro in conturi.

In acceptiunea BT, un client Private Banking este cel care detine in conturi BT sume mai mari de 100.000 euro (sau echivalent), pe o perioada de cel putin 3 luni consecutive. Treptat, categoriei clientilor Private Banking i s-au adaugat diverse subcategorii carora banca le acorda, de asemenea, o importanta majora: clienti care investesc sume semnificative in produsele subsidiarelor BT (BT Asset Management, BT Securities etc.), clienti care detin carduri premium etc.

“In Cluj-Napoca, Divizia de Private Banking a Bancii Transilvania si-a inceput activitatea in 2010. Pe plan local, serviciile de Private Banking sunt asigurate de manageri dedicati, cu o pregatire complexa, atat in ceea ce priveste aspectele financiar-bancare, cat si cele referitoare la taxe, legislatie etc.”, a declarat Laura Petrehus, Director Adjunct Comunicare & PR in cadrul Bancii Transilvania.

In prezent, la nivel naţional, peste 2.500 de clienti Private Banking lucreaza cu Banca Transilvania, BT gestionand active de peste 480 milioane de euro. Media de depunere e de 200 de mii de euro per client de private banking. Potrivit unor surse externe bancii, numai in Cluj-Napoca banca are aproximativ 60 de clienti care au peste 1 milion de euro in conturi.

“Serviciile sunt personalizate, astfel incat clientul sa beneficieze de  confort si maxima confidentialitate. Banca Transilvania si-a propus, pentru acest an, la nivel national, o crestere de 10%, atat ca numar de clienti de Private Banking, cat si ca volum de resurse”, au adaugat reprezentantii BT.

Vila Casa Alba, transformata in Private Banking

Banca Transilvania a cumparat in februarie Vila Casa Alba de la Unita Turism cu 900.000 de euro. Noul proprietar a anuntat atunci, in Ziar de Cluj, ca nu va pastra destinatia turistica a cladirii, ci o va transforma in Private Banking. Vila dateaza din anul 1950 si a fost renovata in 1997 si 1998 si este compartimentata in subsol, parter, un etaj si mansarda, cu o suprafata utila de 858,3 metri patrati. Ca hotel, oferea 20 de locuri de cazare.

„Va comunicam faptul ca destinatia vilei „Casa Alba”,din Cluj-Napoca, va fi Private Banking – Banca Transilvania”, a declarat pentru Ziar de Cluj, Laura Petrehus.

Gama de produse si servicii puse la dispozitia clientilor Private Banking este diversificata: produse standard, depozite negociate, carduri premium, credite special structurate pe solicitarea clientului, fonduri de investitii construite pe diverse grade de risc si randament – atat pe piata din Romania, cat si pe piete externe.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *