In vizor

Dacă pentru o rețea de apă se dă peste cap tot traficul din Cluj-Napoca și ne spune primarul că n-au fost alte soluții decât ”deranjul” de maximum trei luni, cum va arăta traficul pentru ”deranjul” de la metrou, de minimum 4 ani?

Cum arată traficul din Cluj-Napoca de când s-a închis strada Dragalina pentru schimbarea rețelei de apă, se vede de la începutul acestei săptămâni. Este un exercițiu ”în mic” despre ce ar putea să ni se întâmple ”în mare” dacă OSĂ se înceapă vreodată lucrările la megalomaniacul proiect al metroului.

Ei bine, în orașul în care nicio lucrare nu s-a terminat vreodată la timp (dacă știți vreuna, să ne dați de veste), Emil Boc promite solemn, la o emisiunea de-a lui de chitanțier, că are angajamente ferme din partea constructorului că lucrările de pe Dragalina se vor termina nu în trei luni, ci mai iute.

În rest, ”știe”, ”cunoaște”, ”a mai fost înjurat”, dar ”atâta s-a putut, boss”.

”Am cerut până în ultima secundă să se găsească o soluție alternartivă, dar mi s-a spus că ori rămâne Grigorescu fără apă și să lucrează triplu dacă amânați, ori acceptați. Apoi mi s-a spus că trebuie să ne asumăm și să pierdem fonduri europene. Acum vă spun și partea plină a paharului. Termenul maximal este de 3 luni de zile, dar am avut discuții discuții cu constructorii în fiecare zi și m-au asigurat că acel termen maximal va putea fi devansat și să deschidem traficul mai repede de iunie”.

Deci suntem în luna aprilie, chiar la început. Mai repede de iunie ar fi mai. Mai lasă-ne, Maestre, suntem sătui de povești!