Clienții Bancpost au la dispoziție patru modalități pentru a afla de unde pot prelua cardul BT, şi anume:
- Apelând una dintre echipele Call Center ale celor două bănci:
- BT: 0800 800 881; +040 264 30 80 50; btbancpost@btrl.ro
- Bancpost: 0800 110 200 sau 021 30 20 789, infocenter@bancpost.ro – contacte valabile până în 2 ianuarie 2019, inclusiv.
- Trimițând un SMS cu textul CARD la numărul 1834;
- De la sediile Băncii Transilvania;
- Din informarea primită poştal, la domiciliu.
Cardurile BT pentru clienții Bancpost au fost distribuite la începutul lunii octombrie a.c. către cele aproape 500 de sedii ale Băncii Transilvania, spre o parte dintre unitățile Bancpost, respectiv prin curierat rapid.
Cardurile BT pot fi folosite de clienții Bancpost începând cu 3 ianuarie 2019:
- Odată cu intrarea în posesia cardului BT, acesta trebuie activat la bancomatele Băncii Transilvania cu ajutorul codului primit prin SMS.
- Cardurile Bancpost vor putea fi folositepână inclusiv în 1 ianuarie 2019.
Detalii despre carduri şi alte produse şi servicii corespondente Bancpost – BT, Oferta de bun venit la BT, ghidul pentru clienții Bancpost, generatorul de IBAN etc. pot fi consultate online, pe siteul Băncii Transilvania, accesândwww.bancatransilvania.ro/bunvenit-clienti-bancpost.
Integrarea Bancpost în Banca Transilvania este în derulare, iar până la finalul anului activitatea celor două bănci este separată. Fuziunea BT – Bancpost va avea loc în 31 decembrie 2018.