In vizor

Cum isi bate joc RDS&RCS de abonatii de buna credinta

“Clientul nostru, stapanul nostru” e o sintagma de care nu mai tine nimeni cont, desi acesta ar trebui, cel putin teoretic, sa fie detaliul care face diferenta intre doua companii similare din punctul de vedere al serviciilor ori bunurilor comercializate. Drepturile clientului nu mai exista nici macar atunci cand o companie greseste si, culmea, recunoaste ca a gresit. Tot platitorul este nevoit sa scoata bani din buzunar, daca se poate si in avans, pentru a repara ignoranta furnizorului de servicii.

I s-a intamplat unui clujean, care, desi si-a platit toate facturile la timp, a ramas fara internet pentru ca o angajata a furnizorului de date i-a emis, din greseala, factura dubla. Nu a mai contat ca omul si-a platit la timp factura pentru luna in curs. Pentru ca nu a “reparat” si greseala angajatei si nu a platit, in avans, suma pentru luna viitoare, deja facturata, i-a fost sistat serviciul.

“Am sunat la customer service, sa le spun ca au gresit, ca eu sunt platitor de incredere si ca am achitat factura pe luna in curs. Au recunoscut ca a fost vina unei angajate RDS&RCS, ca ea a emis o factura dubla, dar atat”, povesteste Razvan Alexandru, clujeanul care s-a trezit fara internet si cu o datorie la RDS&RCS, fara sa poata contesta in vreun fel procedura.

Omul spune ca plateste, in mod regulat, 87 de lei pe luna pentru serviciile de internet. De data aceasta, insa, suma pe care trebuia sa o plateasca a fost de 156 de lei, adica si factura pe luna noiembrie.

“Am vorbit cu un anume Vlad Mihaestean, care mi-a zis ca imi dau drumul la internet doar daca promit ca maine platesc si restul facturii emise eronat. Asa ceva nu exista! De ce sa platesc eu pentru greseala lor”, se revolta omul, pe buna dreptate.

Acesta mai spune ca reprezentantii RDS&RCS, desi isi recunosc greseala si spun ca urmatoarea factura va fi pentru 0 lei, se incapataneaza sa ii tina suspendat abonamentul de internet, pana cand acesta va achita si restul facturii emise deja in mod gresit. Omul este hotarat sa apeleze la Oficiul Judetean pentru Protectia Cosumatorului pentru a-si rezolva problema cu furnizorul de internet si spune ca va renunta definitiv la serviciile RDS&RCS.

Reprezentantii RDS&RCS nu au putut oferi un punct de vedere vizavi de situatia prezenta pentru ca “purtatorul de cuvant este plecat din localitate si nu poate fi contactat. Incercati saptamana viitoare”.

sursa foto: ziuadecj.realitatea.net

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *