Din oras

Crapă pistele verzi de biciclete de pe strada Regele Ferdinand, modernizată cu fonduri europene în urmă cu 2 ani

În 26 iunie 2020, Primăria Cluj-Napoca anunța faptul că „cea mai veche stradă din Cluj-Napoca și un obiectiv de investiții important din zona istorică a municipiului, strada Regele Ferdinand, a fost modernizată și redată clujenilor”.

Proiectul cu finanțare europeană a inclus și str. Tipografiei, str. Emile Zola, str. Sexil Pușcariu, respectiv scuarul CEC.

Valoarea totală estimată a proiectului a fost de 23.056.184,98 lei, din care valoarea nerambursabilă solicitată era de 21.425.503,55 lei. Proiectul a fost  realizat de Primăria Cluj-Napoca prin Programul Operațional Regional 2014-2020.

La numai 2 ani de la inaugurarea modernizării străzii Regele Ferdinand din buricul târgului, pistele verzi de biciclete au început să crape:

Crăpăturile nu sunt un fenomen izolat, ele putând fi întâlnite pe întreaga lungime a străzii:

Situația este identică și pe trecerile de pietoni:

Nici pe strada Emile Zola lucrurile nu stau mai bine. Ziar de Cluj a scris în exclusivitate săptămâna trecută despre o explozie în trotuar, cu cauze necunoscute, care i-a trezit din somn pe riverani la ora 4 noaptea:

Modernizare, pericol public! Locatarii de pe strada Emile Zola, modernizată în 2020, au fost treziți la 4 dimineața de o explozie în trotuar, cu cauze încă necunoscute

Iar în scuarul CEC, modernizat în cadrul aceluiași proiect, „calitatea vieții” se usucă vara din lipsă de umbră:

Clujul Verde, lipsit de umbră: în scuarul CEC, proaspăt modernizat, pe băncile Primăriei riști să faci insolație

În Clujul veșnicelor șantiere, când se termină un șantier de modernizare, reîncepe altul, pentru reparații. Cu alte cuvinte, se lucrează non-stop, pentru creșterea calității vieții.