Cosmetic Plant, unul dintre principalii producatori locali de cosmetice, a raportat o crestere cu cca. 20% a business-ului in 2015 si mizeaza, si pentru acest an, pe un avans de cel putin 10 procente. De asemenea, compania a inregistrat vanzari record la export, in crestere cu 170% comparativ cu anul anterior.
Astfel, Cosmetic Plant a inregistrat in 2015 o cifra de afaceri de 2 milioane de euro (cca. 8,9 milioane de lei), in crestere cu cca. 20% comparativ cu valoarea de 1,66 milioane de euro (cca. 7,5 milioane lei) inregistrata in anul anterior. in ceea ce priveste volumul vanzarilor, acesta a depasit peste 1 milion de produse, in timp ce profitul a ajuns anul trecut la cca. 400.000 de euro (1,8 milioane lei).
„Evolutia pozitiva a business-ului a avut la baza mai multi factori printre care largirea retelei de distributie, intrarea in noi retele de hipermarketuri si marirea gamei sortimentale cu patru game noi –Miere, LiftUp, Galbenele BIO si Anticelulita. De asemenea, pe langa aceste aspecte, anul trecut am realizat si o serie de face-lift-uri la ambalajele a 18 produse”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.
In ceea ce priveste business-ul companiei pentru anul in curs, Cosmetic Plant mizeaza, de asemenea, pe un avans al business-ului cu cel putin 10 procente, la cca. 2,2 miloane de euro (cca. 10 milioane de lei).
„Extinderea retelei de distributie si a exporturilor, dar si lansarea de noi produse, vor avea, cu siguranta, un impact pozitiv in business-ul companiei in acest an”, a completat Susana Laszlo.
Aceasta a mai adaugat ca, in urmatoarea perioada, compania va lansa trei noi creme ce vor marca aniversarea a 25 de ani de la infiintarea business-ului iar, odata cu venirea sezonului cald, va fi dezvoltata si o gama speciala pentru plaja.
Pentru perseverenta in business si calitatea produselor, le dedicam, astazi, rubrica Jos Palaria!