Afacerea zilei

Compania SOFTVISION se extinde global si anunta fuziunea cu SPI, una dintre cele mai mari companii de retail din S.U.A

SOFTVISION anunta dezvoltarea globala a companiei. Planurile de extindere au debutat cu inceputul anului 2016, cand aceasta si-a trasat directia de recrutare a 500 de specialisti IT in Romania pana la final de an. Ajunsi in luna iunie, obiectivul de crestere la nivel national este in grafic, iar angajarile continua in toate cele cinci orase: Cluj-Napoca, Bucuresti, Timisoara, Iasi si Baia Mare. 

La nivel global, strategia de extindere SOFTVISION presupune fuziunea cu una dintre cele mai mari companii de servicii software pentru piaţa de retail din Statele Unite, Software Paradigms International (SPI). Astfel, SOFTVISION va avea parte de o dezvoltare masiva in Romania, S.U.A, Asia si se va concentra pe un nou segment de clienti de renume.

“Am hotarat ca cea mai buna cale de extindere este un parteneriat strategic si am gasit acest partener in compania Software Paradigms International (SPI) din Atlanta (https://www.spi.com/), cu care am decis sa fuzionam. SPI este una dintre cel mai puternice companii de software development pe segmentul retail pentru clienti precum Macy’s, Saks Fifth Avenue, Bloomingdale’s, Neiman Marcus, Lord & Taylor, Estee Lauder, Michael Kors şi alţii. Acest pas ne asigura un segment nou de clienti pentru focusul nostru pe mobile si eCommerce, precum si o extindere masiva in S.U.A, unde SPI are 500 de angajati. in plus, ne asigura o extindere geografica in Canada, Australia, Brazilia si India.”, ne spune Laurentiu Russo – CEO SOFTVISION.

Grupul global format din fuziunea celor doua companii se va numi SOFTVISION Paradigms International. Aceasta fuziune va da un nou impuls operatiunilor din Romania prin adaugarea in portofoliu al unui numar impresionant de clienti de renume internaţional, pastrand acelasi mod de operare consacrat al companiei orientat pe clienti, oameni, proiecte si calitate. 

Cu o experienta de 18 ani pe piata de software development din Romania, cu sediul central in Cluj-Napoca si filiale in Bucuresti, Iasi, Timisoara, Baia Mare, dar si in SUA (Silicon Valley si Las Vegas), SOFTVISION dezvolta peste 300 de proiecte pentru 100 de clienţi din Europa şi SUA, acoperind servicii şi produse de tip dezvoltare software, testarea si asigurarea calitatii, aplicatii mobile, UI/UX Design, servicii de suport şi altele. In portofoliul de clienti SOFTVISION se afla companii de renume mondial prezente in Top 500 Fortune, Silicon Valley şi Wall Street, din variate domenii de activitate precum cel financiar-bancar, telecomunicaţii, medical, educaţie, media şi multe altele. Dintre aceştia, amintim cateva nume sonore precum Microsoft, Toshiba, Alcatel, Sharp, Swisscom, Sprint si multi altii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *