In vizor

Clujul s-a promovat din nou cu palinca si branza la Berlin

Marius Oprea si Marius Lazin au fost cei doi angajati ai Primariei care au promocat Cluj-Napoca la cel mai mare targ international de turism din Europa – ITB Berlin 2014 – Internationale Tourismusbourse. Baza promovarii a reprezentat-o si in acest an palinca, jumerile si branza.

“Prezentam pliante, brosuri si reviste în limbile engleza si germana, pe care le punem la dispozitia vizitatorilor (aproximativ 2000 de bucati din fiecare). Cei care ne viziteaza standul vor avea ocazia sa guste produse traditionale romanesti. De asemenea, pentru ca este o luna speciala, am pregatit martisoare cu simbolul Clujului pentru doamne si domnisoare (500 de bucati)”, au explicat reprezentantii Primariei.

Targul de Turism de la Berlin este considerat printre cele mai importante din lume, la care participa de regula peste 10.000 de expozanti. Anul trecut Cluj-Napoca nu a participat pentru ca nu s-a adoptat in timp util bugetul local, esec criticat de consilierii liberali.

In 9-13 martie 2011, Clujul a fost reprezentat la ITB Berlin de doi angajati ai institutiei: Ovidiu Cimpean, sef al Serviciului Relatii comunitare si turism si Marius Oprea, inspector asistent. Au cheltuit, din bani publici, 6.318 lei. Suma a acoperit cheltuielile de deplasare, potrivit unui raspuns al Primariei Cluj-Napoca. Cum a fost promovat Clujul atunci la targul din Berlin? Cu tuica si pliante. Ovidiu Campean si Marius Oprea au dus cu ei si un film de promovare cu “Inima Transilvaniei”. La editia din 2012 a targului de la Berlin nu a mai participat Ovidiu Cimpean. Marius Oprea a fost insotit de Dan Macovei, si el inspector de specialitate. Pentru aceasta deplasare, Primaria a cheltuit 6.054 de lei.

Anul acesta pentru deplasarea la Berlin Primaria a incheiat un contract de 7.800 de lei cu City Tours & Events.

Foto: Facebook

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *