Din oras

Clujenii de pe strada Mamaia susțin că nu mai pot dormi noaptea din cauza trepidațiilor. Primăria refuză să își recunoască greșeala

Primăria a luat o decizie de neînțeles de a monta piatră cubică pe strada Mamaia, intens circulată, mai ales că după restricționarea accesului pe Dragalina, aceasta va prelua tot traficul dinspre Grigorescu spre centru.

Pavarea cu piatră cubică îi nemulțumește profund atât pe locuitorii străzii Mamaia care se plâng de zgomotul puternic, dar și pe șoferi, care susțin că în timp mașinile le vor fi afectate.

 De ce s-a montat piatra cubica pe o strada cu circulație intensa ca strada Mamaia? Strazile din oras cu piatra cubica sunt ori pietonale, ori cu trafic redus ca de ex strada Aranyi Janos. Exista varianta Splaiul Independentei care ar prelua o parte din trafic dar e dedicata tramvaielor care sunt mereu aproape goale! In schimb ati dirijat circulatia pe Mamaia care e acum mai mult o alee cu pretenții de zona de plimbare/biciclete și iluzii de limitare de viteza și inaltime a autovehiculelor.

In urma lucrarilor de pe str. Mamaia din cadrul proiectului european, rezultatele acestuia inrautatesc considerabil calitatea vietii locuitorilor de pe strada Mamaia. De cand s-a instalat piatra cubica, poluarea fonica e si mai mare decat inainte, nu se poate dormi de vibratiile produse. Restrictiile de circulatie plasate momentan nu sunt suficiente, e inadmisibil ca o strada pietruita pentru trafic de intensitate redusa sa preia toata circulatia din cartierul Grigorescu spre centru. Va rog sa luat masuri si sa redeschideti traficul pe Splaiul Independentei si str. Dragalina. Va rog sa reevaluati harta strategica de zgomot din aceasta zona, se plâng locuitorii de pe Mamai

Primăria le-a transmis că lucrarile de modernizare a strazii Mamaia au fost excutate in baza unui proiect tehnic vizat si autorizat cu o solutie tehnica aprobata in cadrul unui concurs de solutii.

Însă nici Primăria nu prea știe cum să stabilească regulile de circulație pe străzile Dragalina și Mamaia. E clar că e un haos total, având în vedere că regulile de circulație au fost schimbate de trei ori într-o săptămână. E clar că piatra cubică a fost o greșeală, însă Primăria nu își permite să lase Mamaia deschisă doar riveranilor. Oricât ar duce Boc un război împotriva mașinilor trebuie să le ofere alternative înainte să le interzică circulația. Un pasaj, o centură, cam ca la Oradea.

Citește și:

Incompetență crasă în Primăria lui Boc: din două în două zile se schimbă regulile de circulație pe Dragalina