Comisia de circulație din Primăria Cluj Napoca poate primi un premiu pentru incompetență.
Este incredibil cum în doar o săptămână au schimbat de trei ori regulile de circulație de pe strada Dragalina.
Mai întâi au instiuit circulația pe un singur sens, deschizând strada Mamaia. Două zile mai târziu, au înlăturat semnele de circulație, permițând mașinilor sa circule pe ambele sensuri.
Anul Nou a adus însă o nouă modificare, respectiv circulația pe Dragalina este permisă doar pe un singur sens.
Nici locuitorii de pe Dragalina și nici cei de pe Mamaia n-ar vrea să aibă circulație intensă pe străzile lor.
Problema cea mai mare este că Mamaia a fost pavată cu piatră cubică, o decizie de neînțeles atât pentru șoferi, cât și pentru riverani. Cei care locuiesc acolo susțin că zgomotul este mult mai intens din cauza acelei pietre cubice. Iar șoferii susțin că mașinile vor fi în timp avariate.
Iată ce părere au clujenii de acest dute-vino cu regulile de circulație de pe cele două străzi.
„Au închis/deschis, închis/redeschis și acum închis din nou circulația pentru autoturisme pe Dragalina. E clar, este foarte multa incompetență în luarea acestor decizii.”
„Ar trebuie sa plateasca Primaria reparatiile aparute la masinile care vor circula zi de zi pe piatra cubica. Doamne. O circulatie imensa de pe 5 artere/strazi extraaglomerate sa le bagi pe o straduta micuta de tot care l-au facut si cu piatra cubica, asta inseamna sa fii mafiot in Romania.”
„Fabulos. Orasul asta s-a ales cu superproiecte de planseta si dungulite colorate pe asfalt. Aaaaa si multi sfinti pomeniti zilnic in trafic.”
„Eu propun o soluție mai simplă: în zilele pare să fie într-o direcție circulația, în zilele impare invers.”
Între timp, la Oradea a fost inaugurat un pasaj subteran paralel cu Crișul, iar clujenii se întreabă de ce La Cluj-Napoca nu pot fi găsite astfel de soluții. Până când vor trebui să se mulțumească doar cu desene colorate și promisiuni electorale?