Din oras

Clujenii de la Amused Sloth au lansat un joc ce se afla pe primele locuri in topul listarilor Apple

10 clujeni talentati au muncit, timp de doi ani, la un joc ce a ajuns sa aiba zeci de mii de downloaduri in AppStore in primele ore de la lansare. Asgard Run, descris ca cel mai incitant, uimitor din punct de vedere vizual joc de pe AppStore, produs la Cluj-Napoca, figureaza pe prima pagina din aplicatii, in 131 de tari si teritorii pe Appstore.

Razboiul a inceput, eroii sunt gata de lupta – eroi ce lupta impotriva a hoarde de inamici care nu se opresc orice le-ai arunca in cale, soldati gata sa sara oricand in fata inamicului. Studioul de jocuri Amused Sloth a lansat, zilele trecute, la nivel global, primul joc 3D gandit si conceput de echipa clujeana a studioului. 

“Jocul e tot ce am vrut noi sa facem, urmeaza sa vedem cum reactioneaza lumea, ce place, ce nu place”, spune Tudor Fat, coordonatorul echipei de designeri care au conceput grafic jocul. Apoi subliniaza: “A fost un efort constant al intregii echipe. Toata lumea a fost in egala masura implicata, toti ne-am dorit sa scoatem un joc cat mai bun si sa fie ceva cu care sa ne putem mandri”. 

Jocul lor a aparut featured in compania unor jocuri celebre, foarte aclamate, despre care s-a dicutat cu mult timp inainte de a aparea. “Suntem in companie selecta”, glumeste specialistul in marketing al echipei, Adrian Rusu. 

“Suntem featured, adica aparem pe prima pagina din aplicatii, depinde pe ce loc, in 131 de tari si teritorii pe Appstore”, spune el. 

Pentru studioul de jocuri, pentru Amused Sloth, acest succes inseamna o validare a propriei munci. Piata si consumatorul spun ca ideea lor a fost una – acesta e primul feedback primit in ultimele zile.

“Imbucurator e faptul ca ce am crezut noi ca o sa placa oamenilor, a placut. Oamenii au apreciat grafica si arta din joc, elementele noi. Am muncit doi ani la joc si, da, poate parea mult, dar s-a investit mult si in oameni, iar nivelul de grafica si game-play a iesit la cel mai inalt nivel. Echipa a fost ajutata foarte mult de proiect sa creasca, asa cum proiectul a crescut o data cu echipa si abilitatile fiecaruia dintre membrii ei”, completeaza Adrian Rusu. 

Potrivit specialistului in marketing, este dificil sa aduci elemente noi intr-un joc de tip endless running, in care personajul alearga fara oprire intr-o cursa permanenta de obstacole.

“Fiecare astfel de joc incearca sa aduca elemente noi. In cazul nostru, e vorba de partea de lupta; aici nu doar alergi si te feresti, ci ai si o parte activa in joc – partea de arme, care nu sunt doar cosmetice, ci chiar fac ceva. In plus, totul se intampla intr-un tub, nu alergi doar pe culoar”, spune acesta. 

Ca sa tii jucatorii activi, spune el, jocul trebuie imbunatatit periodic. “Vor fi episoade noi, medii noi, personaje noi”, promit cei de la Evozon. 

In 2012, cei de la Amused Sloth au mai lansat, la nivel global, un alt joc – Chickens Can’t Fly. Jocul a fost lansat pe Windows mobile, in cadrul unui contract cu Microsoft. Asgard Run e, insa, primul joc gandit si produs la Cluj, in mod independent. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *