Anchete

Cine dă cu ciocu' pe Facebook din partea PNL Cluj, pe bani grei, ca să ajungă la voi „realizările” lui Emil Boc?

Vi se pare moral ca politicienii să plătească reclame pe Facebook pentru a-și face campanie electorală cu realizările lor făcute în timpul serviciului, din banii cetățenilor, cu „realizările” prevăzute de fișa postului?

Ei, bine, aflați că Emil Boc nu face asta, indiferent că vi se pare moral sau nu! Uitați și dovada:

„Momentan, această Pagină nu rulează reclame în nicio ţară”, ne informează Facebook Ads Library.

Prin intermediul paginii sale oficiale de Facebook, Emil Boc nu promovează nicio postare electorală plătită. Și, de ce ar face-o, când o fac alții pentru el?! Mai precis, PNL Cluj, care plătește bani grei, printr-o firmă interpusă, TMK Research Services SRL, pentru a promova pe Facebook „realizările” primarului (și nu numai).

Cine dă cu ciocu’ pe Facebook din partea PNL Cluj, pe bani grei, ca să ajungă la voi „realizările” lui Emil Boc?

TMK Research Services SRL este o firmă neplătitoare de TVA, înființată în anul 2015, cu sediul în satul Florești, avându-l ca unic asociat și administrator pe Tritean Marius Claudiu, un tânăr de 30 de ani, vicepreședintele Tineretului Național Liberal Cluj.

Firma, care are ca obiect de activitate „studierea pieței și sondarea opiniei publice”, a avut o cifră de afaceri 0 (zero) din 2015 până în 2018, fiind chiar pe pierdere, în fiecare an, cu un profit net de minus câteva sute de lei, datorii de câteva sute de lei și capitaluri proprii, tot pe minus, de câteva sute de lei anual. Și numărul de angajați a fost, de la înființare, tot pe zero.

O firmă cu zero angajați, cu zero cifră de afaceri, aparținându-i unui tânăr liberal, promovează pe Facebook realizările colegilor de partid, cheltuind zeci de mii de lei. Numai în săptămâna 17-23 august, pagina PNL Cluj, prin firma lui Claudiu Tritean, a investit în  reclame despre teme sociale, alegeri sau politică 26 202 lei.  

Câteva exemple de postări pe bani:

PNL Cluj a sponsorizat, TMK Research Services a plătit 2500-3000 de lei pentru ca să ajungă la 100 000 – 500 000 de persoane din zona Clujului următoarea postare:

PNL Cluj, prin intermediul TMK Research Services, a plătit 2000-2500 de lei pentru ca să ajungă la 100 000 – 500 000 de persoane din zona Clujului vestea că Primaria Cluj-Napoca a achiziționat 60 de aparate care scanează documentele cetățenilor:

PNL Cluj, prin intermediul TMK Research Services, a plătit 1000-1500 de lei pentru ca să ajungă la 100 000 – 500 000 de persoane din zona Clujului lauda că lucrările de consolidare și reabilitare ale sălii de sport a Colegiului Național „Gheorghe Șincai” au fost finalizate:

Iar exemplele pot continua.

La promovarea electorală plătită, de pe Facebook, Emil Boc, cum spune o veche zicală românească, participă, dar nu se bagă. Se bagă alții, cu firme de apartament, aparent pe pierdere, din pur altruism politic, bineînțeles.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *