Anchete

Cine au fost “colaboratorii” Federatiei Share care s-au uns cu bani in 2014

Pe lista colaboratorilor catre care Federatia Share a facut plati anul trecut, pe langa nume sonore sau firme abia infiintate sunt si zece persoane fizice autorizate care au primit bani. Dintre acestia trei fac parte si acum din echipa oficiala a Federatiei, prezentata pe site.

“Acele PFA-uri sunt colaboratorii nostri, cei pe care i-am avut in 2014”, a precizat Diana Apan, purtatorul de cuvant al Share.

Adrian Rusu – coordonator training si voluntari, Vladimir Popa – manager logistica si Mihai Floran – director relatii internationale sunt cei trei care apar pe lista platilor in categoria Servicii si care fac parte in continuare din echipa Share.

Pe lista mai apare Alexandra Damian, fostul purtator de cuvant al organizatiei, pana in vara anului trecut, cand in locul ei a venit Diana Apan.
Un alt nume este al fotografului Vizaknai David Andras, fotograful oficial al Electric Castle si al Boiler Events.

Tot in randul PFA-urilor catre care s-au facut plati in 2014 se afla in Razvan Luca, cel care a realizat totemul de 20.000 de euro al Capitalei Europene a Tineretului.

S-au m-au facut plati catre persoanele fizice autorizate Alexandra Diana Slabu, Okos Zsombor, Gal Istvan Tamas si Radu Cosmin.

Federatia Share a publicat in aceasta saptamana un raport financiar pentru anul trecut. Din bugetul local Federatia care manageriaza proiectul Capitalei Tineretului a primit in 2014 nu mai putin de 2,3 milioane de lei. Din suma aceasta 300.000 lei au fost cheltuiti pentru desfasurarea activitatii Federatiei SHARE, 200.000 lei pentru organizarea manifestarilor de Revelion, iar 1.800.000 lei pentru Untold Festival.

Pe langa alocarile din bugetul local, Federatia a atras finantari in valoare de aproape 104.000 de lei de la Tineret in Actiune, peste 173.000 de lei de la Fondul ONG in Romania, aproape 8.000 de lei de la Nemzeti Csalad, 75.600 de la Administratia Fondului Cultural National si peste 291.000 de lei din sponsorizari din mediul privat, totalizand venituri de aproape 3 milioane de lei in 2014. Cheltuielile cele mai mari au fost pentru onorariul artistilor – 2 milioane de lei (artistii care au cantat de Revelion, plus rezervarea artistilor de la Untold – n.red.), apoi aproape jumatate de milion de lei s-au cheltuit pe “servicii” si peste 140.000 de lei pe materiale publicitare. In jur de cate 100.000 de lei s-au dus pe cazare si pe inchirieri,in timp ce pentru transport s-au cheltuit 37.000 de lei, iar pentru consumabile aproape 60.000 de lei

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *