Rautacisme

Celor de la service-ul COMPEXIT le pasa de clienti, cam cum ii pasa lui Pomohaci de eternul feminin.

„Noua ne pasa, si de aceea, la Compexit Service, ne ocupam de masina ta, ca si cum ar fi a noastra”, se spune in site-ul de prezentare al firmei. Doar ca celor de la service-ul Compexit le pasa doar de marafeti si ciubucuri, de clienti ii doare in presetupa.

Un client a patit una buna acolo: a schimbat pe Casco un parbriz stricat la Comexpit. Marii specialisti COMPEXITUL au pus gresit parbrizul, astfel ca, la prima ploaie, in masina a inceput sa curga apa.

Clientii s-au dus inapoi la service pentru a le cere sa isi remedieze propria eroare. Ce sa vezi?! Nu e loc pe „ajenda”, daca ploua in masina din vina Compexit, se mai poate astepta o tara, de unde atata graba. Clientul cel cuminte asteapta, ba inca face si revizia generala la masina tot la Compexit, avizandu-i pe cei de acolo sa nu uite sa puna parbrizul REGULAMENTAR, adica sa repare lipsa lor de profesionalism. Masina iese din revizie, banii se incaseaza, ca vorba aia, e pe bani, dar parbrizul… canci! Cica nu au avut timp sa il faca si pe ala, dar daca vrea domnul client sa fie amabil, sa revina peste vreo 14 zile, ca s-ar putea sa fie atunci ceva timp. Desi nu e sigur.

Felicitari, COMPEXIT! Si acum o ghicitoare: stiti care e rima la Louis Pasteur? Va spunem noi: sa va creasca intre fese un jigleur!

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *