„Noua ne pasa, si de aceea, la Compexit Service, ne ocupam de masina ta, ca si cum ar fi a noastra”, se spune in site-ul de prezentare al firmei. Doar ca celor de la service-ul Compexit le pasa doar de marafeti si ciubucuri, de clienti ii doare in presetupa.
Un client a patit una buna acolo: a schimbat pe Casco un parbriz stricat la Comexpit. Marii specialisti COMPEXITUL au pus gresit parbrizul, astfel ca, la prima ploaie, in masina a inceput sa curga apa.
Clientii s-au dus inapoi la service pentru a le cere sa isi remedieze propria eroare. Ce sa vezi?! Nu e loc pe „ajenda”, daca ploua in masina din vina Compexit, se mai poate astepta o tara, de unde atata graba. Clientul cel cuminte asteapta, ba inca face si revizia generala la masina tot la Compexit, avizandu-i pe cei de acolo sa nu uite sa puna parbrizul REGULAMENTAR, adica sa repare lipsa lor de profesionalism. Masina iese din revizie, banii se incaseaza, ca vorba aia, e pe bani, dar parbrizul… canci! Cica nu au avut timp sa il faca si pe ala, dar daca vrea domnul client sa fie amabil, sa revina peste vreo 14 zile, ca s-ar putea sa fie atunci ceva timp. Desi nu e sigur.
Felicitari, COMPEXIT! Si acum o ghicitoare: stiti care e rima la Louis Pasteur? Va spunem noi: sa va creasca intre fese un jigleur!