Din oras

Cel mai influent Ziar de Cluj. 117.936 de cititori unici ieri. Nou record istoric pentru o publicatie locala clujeana, conform TRAFIC.ro

Articolul din Ziar de Cluj cu avocata nesimtita care a parcat cu tupeu pe locul destinat persoanelor cu dizabilitati a generat un interes enorm ieri in tot Clujul, ba chiar si… in Romania.

Ziar de Cluj a marcat in dreptul sau 117.396 cititori unici, conform TRAFIC.ro, lucru cu adevarat deosebit, avand in vedere ca a pornit de la povestea generata de comediantul clujean Mircea Bravo, a carui filmare incredibila a atins un si mai incredibil record de 2,6 milioane de vizualizari.

Tupeul avocatei clujene si nesimtirea de care a dat dovada in discutia cu Mircea Bravo i-au isterizat pe romani, care au facut-o pe soferita ingamfata mai mult decat celebra, Ziar de Cluj marcand peste 11 000 de share-uri pe Facebook.

Precedentul record al publicatiei Ziar de Cluj data din 1 octombrie 2013 si fusese de 60.156 cititori unici, record stabilit odata cu publicarea unui editorial scris de Liviu Alexa despre politistul clujean Sergiu Todea, umilit de sefii lui din IPJ Cluj – vezi AICI.

 

„Cel mai imbucurator lucru pentru Ziar de Cluj este cifra de 22 718 cititori unici geotarget-ati cu IP de Cluj.

Aceasta cifra e cu adevarat impresionanta si unica.

In 3 ani, Ziar de Cluj a devenit un ziar puternic si foarte influent. Avem cel mai variat continut editorial, cel mai mult continut de-a lungul unei zile, avem cititori fideli si clienti de publicitate constanti. 

Avem anchete, reportaje, analize, editoriale, rubrici memorabile, parteneriate ce aduc plusvaloare cititorilor nostri.

Promovam afaceri locale cu cel mai deschis spirit, promovam la rubrica „Portret” clujeni valorosi si low-profile de care mass-media nu au fost niciodata interesate. Peste 500 de clujeni cu potential enorm in viitor si-au gasit in Ziar de Cluj un sprijin.

Avem o echipa redactionala puternica, foarte bine platita si, mai ales, fara nicio intarziere la ziua de salariu, lucru rar in peisajul media din Romania in ziua de azi.

Suntem singurul ziar local clujean care investeste constant in marketing si campanii de pozitionare. 

Suntem singura publicatie locala ce are aplicatie pentru mobil – Android si iOS. Avem o rata enorma de clujeni ce ne citesc pe mobil, semn ca am investit corect in aplicatie si la timp.

Suntem ziarul local cu cele mai multe cazuri sociale prezentate, in foarte multe dintre ele ne implicam decisiv. 

Am lasat garda putin mai jos la numarul de fani pe Facebook, avem doar 37 000, dar imi propun sa devenim in maximum o saptamana numarul 1 si sa depasim 50 000 de fani pe acest canal de socializare atat de important in viitor. Unele pagini de Facebook ale unor ziare se ascund dupa titulatura de „regional”, alte produse „clujcapitale” fura continut si se lauda ca fac presa. Nu ne-am comparat niciodata cu ele.

Vreau sa multumesc echipei mele pentru sustinerea acestui produs jurnalistic. Munca lor conteaza enorm.

Conteaza si investitiile facute in platforma si marketing. Si conteaza si fidelitatea cititorilor.

Cititorilor le multumesc la final, dar nu in ultimul rand. Ii mentionez cu respect la final, fiindca ei sunt cei mai importanti”, a declarat Liviu Alexa, directorul Ziar de Cluj.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *