Emil Boc și-a prezentat, cum ne-a obișnuit, raportul de activitate. De data aceasta, pe anul 2019.
La capitolul 10, categoria „cooperări naționale și internaționale”, aflăm că 2019 a fost un an în care Clujul a crescut și mai mult în ochii străinilor și, implicit, a ajuns pe mai multe hărți relevante ale lumii.
Normal, în condițiile în care Emil Boc e o specie rară de primar turist, care se plimbă prin toată lumea în numele Clujului. Că e la meciuri de tenis toboșar, că se consultă la Boston cu americanii, Emil Boc e omniprezent.
În caz că nu știați, Cluj-Napoca a „dezvoltat numeroase parteneriate la nivel local, naţional şi internaţional şi a fost reprezentată la importante manifestări desfăşurate la nivel european”. Parteneriate extrem de importante pentru Cluj-Napoca. De altfel, sutele de investitori străini care și-au făcut sediul în jurul orașului nostru se datorează tocmai acestei strategii exemplare. Păcat că investitorii sunt inexistenți.
Cel mai important e că ne-au trecut pragul ambasadorii din Coreea de Sud, Estonia, Indonezia, Irlanda, Italia, Japonia, Kazahstan, Olanda, Pakistan, Spania, SUA, Tunisia şi Turcia. După care s-au întors la ei în țară și au uitat unde au fost în vizită.
Emil Boc, turistul cel mai de seamă al orașului
Dacă tot s-a plimbat prin toată lumea, era și păcat ca Emil Boc să nu organizeze tot felul de pseudo-evenimente cum ar fi „Comitetului European al Regiunilor
privind politica de coeziune și fondurile structurale în 2019” sau „dezbatere privind „Exodul de creiere în Uniunea Europeană”. Pentru că, atunci când ești geniu și dumnezeu la tine în oraș, și ai rezolvat toate problemele, nu își rămâne decât să te joci de-a turistul și de-a primarul parlamentar european.
Pe scurt, nu doar clujenii se închină la Boc ci și europenii. Altfel, de ce ar veni buluc toți la Boc să se consulte cu domnia sa în orice privință relevantă pentru umanitate. Pentru că Boc e expert în toate, de la sport, la cultură, la fonduri europene, la inteligență artificială.