Din oras

Capitala Tineretului promoveaza la intrarea in oras evenimente din 2013 si atractii turistice inexistente

Capitala Europeana a Tineretului ar trebui sa fie un loc efervescent, cu evenimente pline de viata, actuale, proaspete. In schimb la intrarea in oras ii asteptam pe turisti, pe cei 80.000 pe care Federatia Share si-a propus sa ii atraga, cu bannere care promoveaza evenimente din 2013, obiective turistice care nu mai exista si imagini din Manastur pe post de “centru istoric”.

Pe podul de la intrarea in Cluj-Napoca dinspre Vest a aparut inca de la inceputul anului un banner care promoveaza calitatea de Capitala Europeana a Tineretului 2015 a orasului. Acesta este flancat de alte doua bannere care promoveaza site-ul visitcluj.ro.

Cei care acceseaza site-ul au parte insa de o calatorie-surpriza cu masina timpului, tocmai in 2013. Din acel an sunt toate evenimentele de pe site, sa nu mai vorbim de traducerea proasta sau chiar inexistenta.

De asemenea la categoria atractii turistice Parcul Central este cel nemodernizat, cu dale pe alei si nimeni nu avertizeaza turistul naiv ca peste ruinele din Piata Muzeului ulterior a rasarit o cladire si nu mai are cum sa le vada.

De asemenea o serie de imagini din cartierul Manastur sunt prezentate a fi din “centrul istoric”.

Reprezentantii Primariei spun ca site-ul nu va fi updatat si “scaparea” de a fi lasat bannerele la intrarea in oras care promoveaza evenimente de acum doi ani va fi solutionata in curand.

 “Visitcluj.ro a fost realizat in cadrul proiectului european La Pas prin Orasul Comoara, proiect care s-a incheiat, prin urmare site-ul nu va fi actualizat. Oricum este pentru promovarea obiectivelor turistice, nu pentru evenimente. Pentru evenimente avem visitclujnapoca.ro. Bannerul este vechi de cativa ani si va fi schimbat in curand”, au precizat reprezentantii Biroului Mass-Media al Primariei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *