In vizor

Campania de dezinformare a CTP Cluj-Napoca cu ”cea mai bună companie de trasport local medaliată al cincilea an consecutiv”, continuă în presa de chitanțier. De data aceasta prin metoda ”suveica” – cică preluarea ”apreciativelor” din presa centrală

Ca și campania de PR mincionoasă cu cel mai respirabil aer din Universul accesibil care s-ar respira la Cluj-Napoca, acum se continuă cu campania de dezinformare privind ”performanța” unei companii ultrasubvenționate de la bugetul municipiului Cluj-Napoca prin tot felul de ”gratuități” pe care aceasta de fapt le acordă în beneficiul de imagine strict al lui Emil Boc. Toate aceste ”gratuități” pe care le susținem noi, clujenii, din buzunarele noastre, sunt beneficiul de imagine al lui Emil Boc, sunt simplu: ”mita lui electorală”. Acum ne lăudăm și cu asta.

Am scris pe larg aici: Municipalitatea mai scoate pe piaţă o minciună PUBLICITARĂ: Compania de Transport Public Cluj-Napoca este nu numai cea mai performantă din România (cu bani pompaţi de la bugetul local), dar şi “în exploatare, la orele de vârf, CTP depășește 50% flotă nepoluantă”, despre această minciună marca mașinăria de PR a lui Boc care a început cu un Pmare (de la publicitate) în diferite ziare agreate de municipalitate, continuând apoi, mincinos, fără a se mai marca publicirae materialul, ca să sfârșească acum ca ”suveică” informațională în presa de chitanțier locală.

Au ”descoperit”, chipurile, pseudojurnaliștii de la observarornews.ro cam cât timp îi ia unui ”floreștean” să ajungă în Cluj-Napoca la serviciu și înapoi acasă și au scris un material în care, din start se scriu minciuni și bull shitt-uri publicitare. Inclusiv continuarea este o mizerie. ”Flota” ”electrică” nepoluantă a CTP Cluj-Napoca nu ajunge în Florești decât dacă cumva călărește pe fulgere – că Boc doar a promis prelungirea tramvaiului în Florești prin 2016, n-a catadicsit să se mai țină și de cuvânt. Dar amănuntele de genul că autobuzele CTP zac înțepenite în trafic la fel ca autoturismele personale, iar nu mai catadicsesc autorii să le consemneze (după dictare), nici că Boc nu s-a ținut de promisiunea centurii metropolitane, dar nici măcar nu s-a ostenit să-și urecheze colegul de partid că n-a făcut nimic să lărgească, sau să termine ”centura de nord” și ”centura de sud” a Floreștiului. Oricum, alea tot în Cluj-Napoca își vomită mașinile către Baciu sau Apahida.

De asemenea, pseudojurnaliștii nu zic nimic despre tanzitul zilnic de aproape 80.000 de autoturisme către granița cu Ungaria, către județele limitrofe și retur care se întâmplă în Cluj-Napoca, chestii care se rezolvau dacă măcar o dată în viața lui de mincinos politic, Emil Boc se ținea de cuvânt și, în loc să îngusteze străzile, făcea centură, făcea parkinguri, nu dădea autorizații pentru cartiere haotice cu blocuri peste blocuri și blocuri înțepenite peste case șamd.

Acum plătim și minciunile lui Boc ca să fie consemnate în presa locală…

Și, haț, presa de chitanțier s-a oferit să preia minciuna, știind că este minciună, știind că a încasat bani de publicitate să împrăștie on-line această minciună.

Noi vrem să știm cât s-a pătit pentru acest material la observatornew.ro, să știm să râdem de presa de chitanțier din Cluj-Napoca care s-a hărnicit la împrăștierea mincinuii pentru o mângâiere pe cap (”mumos, Bubico”) și un pișcot și un suc la dozator Teco (care i-a rămas lui Boc de la ultima digitalizare).