Din oras

BOC, ZIUA ȘI MINCIUNA: Se laudă cu o lucrare făcută în 1986, desființată în 1994 și resusucitată abia acum. Dar cică: ”Menționăm faptul ca municipiul Cluj-Napoca este singurul oraș din România în care transportul public cu tracțiune electrică nu s-a diminuat după anul 1990”

Scris de 5580

Primăria Cluj-Napoca și Compania de Transport Public Cluj-Napoca SA anunță publicul călător asupra faptului că începând cu data de 05.12.2022, linia 8 (Piața Mihai Viteazul – Aeroport) va fi deservita de troleibuze. Cu tupeu, indivizii anunță că: ”Menționăm faptul ca municipiul Cluj-Napoca este singurul oraș din România în care transportul public cu tracțiune electrică nu s-a diminuat după anul 1990, deși în alte orașe aceste rețelele de transport electric cu troleibuze sau tramvaie au fost desființat parțial sau în întregime.”

Oastea Domnului Nostrul Emil Boc al Nost, care crede și nu cercetează, poate să creadă și minciuna aceasta.

Dar, linia 8 a fost electrifică în 1986. A fost troleibuz timp de 8 ani, până în 1994, când s-au reintrodus autobuze diesel pe sub rețeaua existentă. Acest mod de operare s-a perpetuat până acum, în pofida rețelei existente pe tot parcursul traseului. Acum, după 28 de ani în care 8 a fost operat cu autobuze diesel pe sub rețea de troleibuz, se revine asupra deciziei, valorificându-se infrastructura existentă.

Măi, dragă, vorba altui activist al fostului pcr, desființare, înseamnă diminuare. Că nu s-au scos stâlpii și nu s-au făcut colac firele, nu înseamnă că transportul electric nu s-a diminuat…

Dar Boc și Neag, dinozaurul CTP, au tupeul să mintă, cu nerușinare c: ”Menționăm faptul ca municipiul Cluj-Napoca este singurul oraș din România în care transportul public cu tracțiune electrică nu s-a diminuat după anul 1990, deși în alte orașe aceste rețelele de transport electric cu troleibuze sau tramvaie au fost desființat parțial sau în întregime.”

Specialistul în mobilitate urbană, Tudor Măcicășan a opinat pe pagina de facebooș a Clujului Civic că:

”Alături de liniile 2, 10, 14 și 23 introduse în 2020 și ale căror troleibuze au fost relocate de pe alte linii, linia 8 nu implică vreun metru de rețea fir-contact nouă, ci doar reutilizarea infrastructurii abandonate în 1994 și ignorată până acum. Utilitatea liniei 8 este, totuși, discutabilă – operată la o cadență între 30 și 60 min în zilele lucrătoare și fără curse în weekend, aceasta dedublează, alături de linia 4, linia 5 pe aproape întreg parcursul, oferind 2 stații în plus într-un capăt și 2 în minus în celălalt.”

În opinia sa, ”În locul liniilor 4, 5 și 8 parțial suprapuse, operate la cadențe diferite, imposibil de intercalat la intervale egale, recomandată ar fi doar operarea liniei 5 extinsă până la “Electromontaj”/Vamă, oferind un serviciu previzibil pe o axă principala, fără probleme de intercalare și la o frecvență sporită.”

Și cam atât.

Pentru alte minciuni edilitare OSĂ așteptăm ziua de mâine, să vedem ce mai scoate din săculețul cu povești cu pești Excelența Sa, Însuși El, Primarul.

 



ULTIMA ORĂ

  • Acum 14 hours Politica
    Cancelarul Austriei: Ministrul de Interne vrea un nou calendar de aderare la Schengen pentru România și Bulgaria pentru următoarea primăvară
  • Acum 14 hours Politica
    Ciolacu: În astfel de momente vedem cine sunt prietenii adevărați ai României. Dreapta europeană trebuie să își asume responsabilitatea până la capăt și să-l convingă pe cancelarul austriac până mâine că România merită în Schengen
  • Acum 17 hours In vizor
    EXTRACALIFRAGILISTIC! Cică Boc nu a întrunit majoritatea necesară în Consiliul local controlat de el și astfel nu a cumpărat sediul BCR… Măi, să fie, l-au sfidat ”pinguinii” și ”focile” sale?
  • Acum 17 hours Politica
    Preşedintele Iohannis a semnat decretul care conferă atribuții sporite polițiștilor locali pe drumurile publice. Adică orice ”Pristanda” angajat pe cumetrie în banul public, cu școală ”de Rutieră” cât trenul, are dreptul să ne tragă pe dreapta?
  • Acum 17 hours General
    VAI, SĂRACII BUGETARI, CUM MAI SUNT EI ÎNCURAJAȚI SĂ MUNCEASCĂ: Boboteaza și Sf. Ioan Botezătorul devin sărbători legale în care nu se lucrează. Senatul a adoptat tacit propunerea
  • Acum 18 hours Analiza
    #ȘMENGEN: Tabloul Împăratului  Franz Josef, din crâșma doamnei Mullerova, e în continuare plin de rahat mâncat cu polonicul
  • Acum 20 hours Rautacisme
    CÂȚI DINTRE DUMNEAVOASTRĂ, DRAGI CLUJENI, VĂ PUTEȚI PERMITE 9000 DE LEI SĂ BEȚI O CAFEA CU EMIL BOC? Excepție ăia pentru care certificare ISO anti-mită se oprește la ușa Urbanismului de Cumetrie
  • Acum 20 hours Politica
    IAR S-A FÂSÂIT ”ROMÂNIA EDUCATĂ”. Cu o alocare de numai 2,1% din PIB pentru Educație, studenții amenință ci proteste publice ”față de nepăsarea clasei politice”
  • Acum 22 hours Eveniment
    Investiție de 2,41 de miliarde de lei: CFR a semnat contractul pentru electrificarea lotului 4 al liniei Cluj – Episcopia Bihor. Cu un obiectiv de toată jena: 160 de kilometri pe oră pe 47 de kilometri de cale ferată
  • Acum 22 hours In vizor
    Un director de la Direcția Județeană de Finanțe Cluj acuzat că ia bani în parcul de la Avram Iancu. ”Nu este adevărat acest lucru. Acolo sunt camere”
  • Acum 24 hours Eveniment
    ÎNCĂ O PĂDURE DE HÂRȚOAGE (că ”mijloace electronice”, din părți): Din 1 ianuarie 2023, contractele de închiriere vor fi înregistrate, obligatoriu, la ANAF
  • Acum 1 day Din oras
    CLUJ: Primul muzeu etnografic din România împlinește un secol de la deschidere
  • Acum 2 days Sport
    Dacă nu era Ziar de Cluj să scrie despre scandalul alcooliştilor de la U Cluj, totul se muşamaliza. Petrecăreţii au fost “sancţionaţi”. După ce a omis ştirea iniţială, presa de chitanţer uită să ne citeze
Citește și...
Recomandările redacției
TOP CITITE