
Consilierii locali vor aproba luni în ședință Planul Urbanistic Zonal Reamenajare zona Piața Mărăști și a străzilor adiacente și construire parking subteran pe un teren în suprafață de aproximativ 11,4 hectare.
- Ni se promite parking subteran, că pe axa cea mai circulată a Clujului, est-vest, va dispare o bandă de circulație, dar apar piste de biciclete și lifturi pentru pietoni, avioane cum numai în proiectul Transilvania Smart City, al pușcăriașei Elena Udrea, se mai promitea: drone, zboruri cu privirea în mizeria de la Pata Rât, plonjon cu nasul în putoarea de la aceeași locație.
Ultima dată ni se promitea stație de metrou: ”Benzi de autobuze, piste de biciclete și copaci își vor face apariția în zona Pieței Mărăști, în locul benzilor și trotuarelor pline de mașini. Numărul de benzi auto va fi redus pe mai multe tronsoane de drum, iar stațiile de transport în comun, reorganizate și modernizate. În cadrul proiectului vor fi amenajate două căi de acces la metrou.”
Dar cu metroul OSĂ mai stăm o vreme.
Numai că, se aprobă PUZ-ul pentru ZONA Piața Mărăști și se vor amenaja străzile adiacente.
Că, primăria menționează că Piața Mărăști nu intră în zona propusă spre modernizare, aceasta făcând obiectul unei documentații de urbanism distincte, ”care va analiza oportunitatea realizării unui spațiu verde sau alte dotări, în vederea îmbunătățirii condițiilor de locuire din zonă”.
Atâta va analiza până OSĂ se facă. Poate vedem și Clădirea Filarmonicii în Piața Mărăști.
Oricum, dacă nu v-ați săturat încă de minciunile lui OSĂ, vă reamintim că, în 2020, promitea pasaj în Mărăști. Nu se decisese dacă să fie subteran sau suprateran, dar ce mai contează? La o minciună în plus, le dă bocalăilor niște luminițe să se umfle în ei rântașul mândriei de a fi clujeni.
”Primarului Emil Boc îi este ușor să promită proiecte fanteziste care în cele din urmă rămân uitate prin sertare, sau sunt pasate altcuiva spre realizare. În 2018, Boc vorbea desprea realizarea a două pasaje, unul suprateran peste Tăietura Turcului și unul subteran la sensul giratoriu din Mărăști. Între timp, cel de la Tăietura Turcului a fost ”trimis” spre realizare către CFR Călători, iar pentru cel din Mărăști, Boc spune că va fi contractat un împrumut.”
CITEȘTE: Boc, promisiune nouă pentru pasajul subteran din Mărăști