In vizor

Autostrada Transilvania, o poveste fără sfârșit. Autoritățile se joacă de-a țeapa cu rezilierea

Ni se spune că, din nou, avem probleme cu finalizarea Autostrăzii Transilvania. Contractul pentru tronsonul Borș – Suplacu de Barcău este aproape de reziliere (acum trei luni ne spuneau exact aceeași poveste). Directorul Companiei de Drumuri afirmă că: „E un contract cu probleme unde nu s-a lucrat mai nimic”. Mulțumim frumos că ne spuneți asta acum, după ce anul trecut vă băteați cu cărămida în piept cu privire la marea realizare a atribuirii contractului! Din punctul nostru de vedere, este posibil ca aceastsă firmă, Corsan-Corviam, care a primit “în lucru” acest loc, sa fi câștigat contractul doar pentru a bate pasul pe loc. În când se întâmpla atribuirea, conform licitației, constructorii cei mai cunoscuți și mai abonați la banii CNADR erau ocupați cu alte tronsoane. Numai bine se eliberează și acest tronson pentru 2017-2018 și vom vedea cine are să-l preia prin licitație. Poate ne trebuia o demonstrație în plus cu privire la ce mafie este în afacerile cu asfalt.

Contractul de peste 700 de milioane de lei pentru construirea celor 64 de km din autostrada A3 de la Borș la Suplacu de Barcău încheiat cu asocierea Corsan-Corviam este la un pas de reziliere, constructorul cerând oficial acest lucru Companiei de Drumuri (CNAIR, fosta CNADNR).

Directorul CNAIR, Cătălin Homor, a declarat pentru HotNews.ro că cel mai probabil contractul va fi reziliat și avansul deja acordat cosntructorului va fi recuperat în baza unei scrisori de garanție bancară. „Acest contract cu asocierea Corsan-Corviam a fost unul cu probleme de la început. Nu s-au mobilizat, nu au lucrat”, a spus Homor.

Și în luna septembrie, Ministerul Transporturilor anunța că este gata să rezilieze contractul din cauză ca asocierea Corsan-Croviam nu s-a mobilizat deloc pe șantier și lansa un ultimatum pentru jumătatea lunii. În cele din urmă, contractul nu a fost reziliat pentru că asocierea Corsan-Corviam a mobilizat utilaje și muncitori pe șantier. De butaforie, cel mai probabil, căci lucrările nu au avansat mai deloc.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *