Din oras

Atât de multă încredere au clujenii în ”digitalizarea” din Primăria lui Boc, că preferă să stea la coadă pentru un loc de parcare. Mai ales că ”aplicația” ”a căzut”

Deși administrația locală recomandă plata online, clujenii preferă să stea la coadă pentru plata abonamentelor de parcare. Oricum, ce încredere să ai în ”digitalizarea” din ”bocărie” când aplicația crapă dacă este solicitată?

  • Peste 100 de persoane erau la coadă, marți dimineața, pentru a depune cererile de parcare la Primăria Cluj-Napoca. Se pare că aplicația nu funcționa, iar oamenii oricum nu prea au încredere în sistemul online.

Recent, viceprimarul Dan Tarcea scria pe Facebook: ”Cererile pentru parcări pot fi depuse începând cu 3 ianuarie. Recomand cetățenilor să utilizeze variantele online puse la dispoziție pentru a evita timpul de asteptare la ghiseu. Cererile pentru alocarea unor noi abonamente de parcare pot fi depuse începând cu data de 3 ianuarie 2023, ora 08.00, online, pe site-ul Primăriei, primariaclujnapoca.ro, la secțiunea Parcări – primariaclujnapoca.ro/parcari/ sau fizic la ghișeele instituției. Abonamentele de parcare pentru riverani (cartiere) pot fi plătite online începând cu data de 3 ianuarie 2023, iar fizic la ghiseu, incepand cu data de 5 ianuarie 2023. Prelungirea și plata abonamentelor de parcare din zona centrală se poate face online chiar de astăzi, 29 decembrie”.

Clujenii l-ar asculta, dacă ar avea după ce. În lipsă de ”aplicație” valabilă, preferă să stea la coadă.

Situație similară celei de la începutul anului 2022, 2021 șamd.

 

 

Fotocredit: Monitorul de Cluj