In vizor

Aplicaţia turistică de 3.000 de euro a CJ, plină de greşeli, "bug-uri" şi informaţii neactualizate

„Cea mai nouă şi mai interactivă facilitate digitală de informare turistică a judeţului Cluj – aplicaţia Cluj Tourism App” a fost anunţată de CJ Cluj prin intermediul unui comunicat de presă.

Aplicaţia prezintă atracţii, obiective şi trasee turistice din judeţul Cluj şi oferă informaţii despre unităţi de cazare, facilităţi gastronomice, posibilităţi de agrement, transport şi alte servicii utile potenţialilor turişti şi utilizatorilor care doresc să îşi planifice vizita în judeţ sau să aibă la îndemână o alternativă digitală. Aplicaţia este disponibilă în cinci limbi, respectiv română, engleză, franceză, maghiară şi germană şi poate fi descărcată gratuit, atât în format online, cât şi offline.

Informaţiile despre obiective nu sunt updatate, iar pagina de evenimente nu este actualizată. Deşi pe pagina sa de Facebook CJ Cluj ne prezintă liste întregi de evenimente, pe aplicaţie sunt doar două. Ca norocul, cu tot cu program.

Un turist care vrea să descopere oraşul are nevoie de informaţii la zi, nu trebuie să bâjbâie după ele.

În aplicaţie, informaţiile nu sunt updatate. Uitaţi-va la autogări, de exemplu. Deşi a fost demolată de o lună, autogara Sens Vest încă figurează la adresa veche.

Am încercat să aflăm informaţii despre obiectivele turistice din municipiul Cluj-Napoca. Există descrieri interesante, majoritatea au şi tarifele afişate. Dar descrierile au multe greseli de exprimare, unele localitati sunt scrise gresit.

Obiectivele turistice nu au program de funcţionare, detaliu interesant pentru un turist.

În ceea ce priveşte harta, această nu poate fi gestionată cu un singur deget, pentru a urmări obiectivele. E nevoie de două. Ceea ce inseamna că mâinile trebuie să fie mereu libere, în una ţii telefonul, cu cealaltă măreşti, micşorezi, muţi harta.

Aplicaţia este compatibilă cu noile telefoane de tip smartphone şi cu device-urile tip tabletă care funcţionează cu sistemele de operare IOS, Android şi Windows Phone.

Ziar de Cluj a scris despre firma care a dezvoltat aplicaţia, pe al cărei site se întâlneau probleme similare. SC Tourist Informator SRL este operatorul economic care a câştigat licitaţia organizată de forul administrativ, oferta financiară a acestuia, de 13.500 lei plus TVA, având costul cel mai mic dintre toate ofertele depuse pentru achiziţionarea acestui pachet de servicii.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *