Rautacisme

Analfabeta functionala Adela Mirza de la Tetarom stie care e tariful curvelor in media si in general: 500 de lei. Nu, merci!

Adela Mirza este o latraie despre care sigur nu va aduceti aminte, fiindca pana si atunci cand ar fi putut iesi in evidenta cu ceva, adica atunci cand teapa M10 era pe val, a fost acoperita de personalitatea lui Adrian Papahagi. Cand Papahagi s-a plictisit, cand si altii s-au plictisit de M10, i-a ramas Adelei sa rontaie ultima farama de paneu de tip KFC de pe osciorul anemic al partidului macovist.

Dar nu despre asta e vorba aici, ci despre faptul ca Adela Mirza indeplineste functia de SPECIALIST MARKETING la sinecura Tetarom. Calitate din care ieri s-a nevoit sa trimita presei un spam prin care ne invita la mai multe, iar noi, cel putin noi, cei de la Ziar de Cluj, o invitam sa se duca dracului de analfabeta profesionala spre alte zari, mai private, unde poa’ sa scrie ce vrea ea in emailuri si tot sa se creada specialista in marketing.

In timp ce tineri cu potential si tinere cu potential stau si someaza, caci nu au avut sansa de a merge la expouri cu seful, Mirza ocupa un loc degeaba la Tetarom.

Din start sa spunem ca suntem convinsi ca ea a fost multumita cand a trimis acest email. Emiterea lui a reprezentat probabil sarcina lunii pentru specialista in marketing. Probabil ca si l-a notat in raportul de activitati cu letrine (Mirzo, du-te la dictionar!).

Acest email este dedicat presei locale si se doreste a fi o invitatie de participare si oferta de servicii de reclama. Noi banuim ca este dedicat presei scrise, doar celei scrise, caci Mirza nu are criterii de selectie pentru presa audio-vizuala. Astfel incat Napoca FM sau Paprika Radio sau NCN sunt din start excluse de la discutie. Asta e!

Stim, stim ca Mirza nu ar merita un approach atat de prelung pentru un rahat de email, dar eu sunt de parere ca si gandacii de Colorado trebuie striviti din fasa fiindca ei cresc mari si ajung paznici la Kaufland unde isi aroga importanta unui ofiter de la Judiciar.

Asadar, sa incepem prin a observa ca Adela Mirza crede ca Tetarom si Tetapolis sunt doua branduri cunoscute ale societatii Tetarom SA. Daca despre Tetarom am mai putea spune asta, Tetapolis nu e decat un logo, o labuta in cerc, o virtualitate valhalliana. Caci el lipseste cu desavarsire, adasta doar in visele erotice ale lui Gavrea, Itu si Tise. Deocamdata. 

Sa spunem apoi ca doamna Mirza ne da o veste minunata. Proiectele au ajuns la un nivel de dezvoltare excelent, atat de excelent (Adela, fii antena: „diseminarea informației, menținerea brand awareness-ului în ceea ce privește TETAROM SA , Tetarom Parcuri Industriale cât și  promovarea brandului nou TETAPOLIS, SUNT necesarE atât pe canalele media…”), incat Adela autopropune presei locale si o suma, NENEGOCIABILA, de 500 de lei pe luna timp de 6 luni. Cam ca un aprozar care vine sa isi faca reclama la Faclia. Probabil ca seful doamnei Mirza, domnul Gavrea, se crede prin anii ’90, pe la fabrica de polizoare, cand invata ce e viata buna de la Tavi Buzoianu. Nu, merci, 500 de lei NENEGOCIABILI inseamna prostitutie, iar noi nu suntem ApR-isti!

Sa remarcam insa cel mai spectaculos cuvant tastat in cunostinta de pauza de doamna Adela Mirza, specialist marketing. Ea ne invita sa acceptam sa difuzam „benere”. Benere, da? Pai, Adelo, draga, daca asta a fost nivelul tau la M10, nici nu ne miram ca ai evoluat atat de bine :))

Sa trecem insa peste acest analfabetism functional al doamnei Mirza. Si sa observam ca, din calitatea dumneaei de specialist marketing, Adela da cu padela in balta si HABAR NU ARE ce inseamna auditare BRAT pentru presa, necum sa se fi interesat la BRAT. Daca ar fi facut-o, ar fi aflat ca nicio publicatie de tip print din oras nu e auditata BRAT. In mod normal, aceasta cerere de oferta este o stupizenie si semnarea oricarui contract ulterior este imposibila, caci acest criteriu de selectie nu poate fi indeplinit de nimeni.

Dar fomisti in presa locala se vor gasi. Iar eu ii voi suna personal pe toti cei ce vor accepta mizeria asta sa le spun ca sunt fomisti. Fiindca toti cei ce sunt patroni sau manageri de ziare, radio sau televiziuni, NU ar trebui sa accepte 500 de lei – tarif de curve media. 

Nu stiu altii cum sunt, nu stiu cat de mare e prostitutia inclusiv la Tetarom, dar noi, cei de la Ziar de Cluj, nu suntem curve.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *