In vizor

Administratorul DB Mobil, firma care a țepuit zeci de clujeni, cercetat penal pentru înșelăciune

Mai multe petiții și plângeri penale au fost depuse la Poliție de către clujenii care au fost înșelați de firma de mobilă DB Mobil Furniture Home Decor Cluj-Napoca. La secțiile de poliție din oraș au fost înregistrate deocamdată 15 plângeri și șapte petiții. Numărul acestora ar putea crește însă în perioada următoare.

Clienții DB Mobil Furnitre Home Decor care au comandat mobilă, au plătit avans, dar nu au mai primit produsele au depus plângeri la Poliție în încercarea de a rezolva într-un fel situația. Persoana vizată este Erika Lung, cea care figurează ca administrator al firmei, deși potrivit celor păgubiți, în spate se află Norbert Dragan, care ar fi pus-o doar paravan pe Erika Lung.

“La Inspectoratul de Poliție Județean Cluj au fost înregistrate un număr de 15 plângeri penale îndreptate împotriva SC DB Mobil Furniture Home Decor SRL, din Cluj-Napoca, reprezentată de administratorul Lung Erika, pentru săvârșirea infracțiunii de înșelăciune prevăzută și pedepsită de art.244 Cod penal. De asemenea, au fost sesizate 7 petiţii formulate de diverşi clienţi ai societăţii”, au declarat reprezentanții Inspectoratului de Poliție Județean (IPJ) Cluj.

Petenţii reclamă faptul că deşi au achitat avansul pentru produsele comandate, acestea nu au mai fost livrate şi nu pot lua legătura cu reprezentanţii societăţii. Potrivit polițiștilor, cercetările sunt în desfășurare. Reprezentanții IPJ Cluj nu ne-au comunicat care este valoarea estimată a prejudiciului.

“În continuare se desfășoară activități pentru administrarea probatoriului sub coordonarea Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca”, au mai precizat reprezentanții IPJ Cluj.

Numărul păgubiților este însă mult mai mare. Pe rețelele de socializare, zeci de persoane spun că au plătit avans (de la sume care variază între 1.000 – 2.000 lei și până la 28.000 euro) și nu și-au mai primit produsele. Mai mult, într-o convorbire telefonică dintre Erika Lung și o clientă, administratotul firmei a afirmat că ar fi vorba de aproximativ 150 de persoane care își așteaptă marfa.

DB Mobil Cluj-Napoca nu are probleme doar cu clienții. Este datoare vândută și la furnizori.

Întreaga poveste a clienților păgubiți după ce au plătit avans către firma DB Mobil citiți AICI.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *