Vocea ta

Cum e posibil să ne râdă în nas angajații Primăriei?

Un clujean a făcut o sesizare prin care condamnă modul în care a decurs convorbirea pe care a avut-o cu un angajat al Primăriei. Bărbatul susține că angajata i-a răspuns ironic și i-a râs în nas atunci când a vrut să facă o sesizare privind cererea sa pentru un loc de parcare.

„Am făcut o solicitare de loc de parcare la care am primit răspuns partial în luna septembrie și în luna decembrie, când am sunat în vederea rezolvării cererii, am primit răspuns în timpul convorbirii ca nu mai sunt locuri de parcare. Știind ca sunt 5 locuri libere, am dorit să mi se ofere un răspuns oficial și am întrebat unde as putea să fac o sesizare. Am primit răspuns de la doamna, ironic și râzând, că tot la ea ajunge sesizarea și tot acesta o sa fie răspunsul. Cum este posibil să ne râdă în nas angajații instituțiilor publice?”, se înreabă clujeanul.

Probabil că pentru angajații Primăriei situația este amuzantă, dar pentru mulți clujeni lipsa locurilor de parcare este un calvar. Cei mai mulți depun cereri an de an, unii chiar așteaptă în frig în fața Primăriei, sperând că au mai mult succes decât dacă depun o cerere online. Locurile de parcare sunt puține, iar pentru mulți dintre ei răspunsurile sunt an de an negative. Evident că frustrarea este și mai mare atunci când un angajat al Primăriei care ar trebui să te ajute, îți răspunde ironic.

Din păcate, situația nu este singulară, Ziar de Cluj a mai scris o altă experiență pe care a avut-o un cetățean clujean, cu un alt funcționar din Primăria lui Boc.

Citește și:

Experiența unui clujean cu un angajat al Primăriei Cluj-Napoca: când nu vor să răspundă, angajații spun că sunt plecați pe teren