Din oras

70's Party by Beard Brothers inaugureaza un spatiu nou de distractie: parcarea subterana de la Central

In 16 mai, parcarea subterana a Magazinului Central din Cluj va gazdui o petrecere gigantica, marca Beard Brothers. Toata lumea va fi pe role, iar dress code-ul va fi anii ’70.  Tot din acei ani de legenda va fi si muzica, combinata cu beat-uri moderne de artistii Missile, Dodo, Vlad Bretan si BeatJunkz, iar banii stransi din vanzarea biletelor de intrare si a consumatiei le vor ajuta pe campioanele pe role ale Clujului sa ajunga la Wifsa World Open, la Geneva.

Campania Rolling Beard a inceput in 15 martie si are ca scop strangerea celor 7.000 de euro necesari participarii campioanelor pe role ale Clujului la campionatul de la Geneva. Organizatorii ’70’s Party au anuntat recent si „locatia virgina” care era mentionata pana acum pe afis: parcarea subterana a magazinului Central, un spatiu care are nu mai putin de 600 de metri patrati. 

“Ne-am gandit sa facem evenimentul intr-o locatie care nu a mai sustinut activitati de acest fel, iar conducerea Central a fost foarte receptiva la propunerea noastra. O coincidenta faina e ca lucrarile la constructia magazinului Central au inceput in anii ’70, ceea ce e in tema cu party-ul nostru”, a declarat Cornel Hoza, presedintele asociatiei Beard Brothers, pentru Ziar de Cluj. 

Line-up de zile mari 

Distractia va fi antrenata de muzica 70`s style combinata cu beat-uri moderne. Line-up-ul e format din artistii Missile, Dodo, Vlad Bretan 
si BeatJunkz. 

Potrivit descrierii organizatorilor, „Carole Titus aka Dj Missile, este un om al carui vointa si dezvoltare este de urmat atat ca si DJ, dar ca si event planner. 

“Succesul lui a inceput inca de pe vremea cand activa in duo-ul electronic THE FILTERS, promotorii scenei electro din Romania. A urcat pe aceeasi scena cu nume ca The Magician, Dj Antipop of TelepopMusik, Gramophonedzie, Alex Metric, si a luat parte la festivaluri ca Summer Break sau Peninsula, unde impreuna cu Goranga au incalzit scena pentru Chase & Status in 2011.Acum este stabilit in Cluj si este rezident in Boiler Club si la petrecerile Booha College Party”, au aratat acestia. 

Cariera lui Dodo a inceput in 2010 si de atunci s-a consacrat in mediile de specialitate cu “seturile lui colorate si pline de energie care imbina genurile electronica, house si future garage cu experimental music si triphop”. A avut seturi la Electric Castle Festival, MOX Festival, Snowride Festival (FR), Electric City sau Basm Festival Winter Days si in multe orase 

BeatJunkz  si-a inceput activitatea muzicala in acelasi an, in Fagaras. A evoluat alaturi de artisti ca Dirty Culture, Oreste Din Poveste, Chris DB, Tania, Rhadow, Rosario Internullo si a participat la In Transylvania Festival, Casa Tiff, Flying Circus Pub sau Arts For Charity Fair. 

Vlad Bretan abordeaza genuri ca electro soul, trip hop, downtempo sau breaks si a impartit scena cu Shorty, Sailes, Funk Brothers, Le Minion, Slim Rocka, Dex, Sauce, Vlad Dobrescu, Planet H, Quba sau Feed Me. 

Petrecerea pe role este organizata de Beard Brothers, in colaborare cu magazinul Central. Toate fondurile stranse din vanzarea biletelor si din consumatie vr fi donate cauzei.

Campanie complexa: se strang cheite de la doze, se „coc” mai multe party-uri

In paralel, barbosii deruleaza o actiune de strangere de cheite de la doze, vanzarea lor urmand sa aduca, de asemenea, fonduri pentru aceasta cauza.

“In cadrul campaniei de pe crestemidei.ro s-a atins deja jumatate din targetul de 5.000 de lei pe care ni l-am propus. In 22 aprilie mergem la Jaxx Rock Gala, unde la fiecare bere cumparata se va dona cate un leu. Pe 30 aprilie vom fi prezenti la Jazz Day cu urna. In 8 mai, facem concert in Flying Circus cu mai multe trupe de rock”, a mai dezvaluit liderul Beard Brothers. 

Amintim ca echipa campioanelor pe role care vor purta numele Romaniei pe tricou la Geneva este formata din Ioana Teodorescu (16 ani), Teodora Luscalov (11 ani), Alexia Neag (11 ani), Tania Turdean (14 ani), Ilinca Popa (14 ani) si mezina Maria Grama, in varsta de 6 ani. Clujencele nu au acces la marile sali de sport ale Clujului, nu au sponsori si nici promovare. Totul se bazeaza pe sacrificiu, nenumarate ore de antrenament intr-un spatiu redus, pe stradania antrenorilor si, mai ales, pe banii parintilor. Au primit deja invitatia de a participa la Wifsa World Open, Campionatul Mondial de specialitate de la Geneva, insa au de atins un buget de 7.000 de euro. Campania se deruleaza in colaborare cu Mai Mult Cluj, Ziar de Cluj si YouDeal Cluj-Napoca.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *