Afacerea zilei

1,5 milioane euro profit din MLM – Atât a câștigat anul trecut firma Shopping Center Network Cluj-Napoca, deținută de Radu Ioan Șerban și câțiva asociați sârbi

Shopping Center Network Cluj-Napoca, înființată în 2010, este un soi de schemă piramidală a avut pierderi constante până anul trecut când a reușit să ajungă pentru prima dată la profit. Și vorbim despre un profit mare. Cum funcționează această schemă MLM în cazul firmei din Cluj? Shopping Center Network te încurajează să te înscrii în afacere, apoi îți face contract cu diverși parteneri comerciali din toate domeniile de activitate (alimentare, benzinării, supermarketuri, magazine specializate pe diverse produse și servicii), care vor oferi un anumit discount tuturor clienților care cumpără de la ei.

Pe unul dintre blogurile de prezentare SCNet este prezentat un exemplu concret al acestei scheme:

Presupunem că supermarketul Cora va oferi 10% discount. Dacă sunteți client din sistemul SCNet, veți cumpăra de la Cora orice produs. Se presupune că luna aceasta veți cheltui 1000 lei.
10% din 1000 lei înseamnă 100 lei. Atât va plăti partenerul comercial firmei SCNet care vă va returna 1% din totalul cumpărăturilor dvs, adică 10 lei. Dvs veți plăti toți banii (adică plătiți prețul produselor 100%) când vă faceți cumpărăturile, dar vă veți identifica printr-un cod (un număr de ID) și cei de la Cora vor contabiliza cumpărăturile dvs.
Cei 10% pe care îi oferă Cora se vor împărți în felul următor:
1% primiți dvs. în luna următoare
1% primește SCNet pentru administrare și alte cheltuieli
2% se plătesc în rețea pe 4 nivele în sus.
6 % se întorc la dvs sub formă de vouchere de cumpărături, care se vor strânge într-un cont virtual și se vor distribui într-un un sistem binar.

La înregistrarea în sistemul SCNet, veți primi un link cu numele de utilizator al dvs, pe care îl puteți da cunoștințelor dvs. și ei la rândul lor se pot înscrie în SCNet (în SCNet oricine se poate înregistra numai prin recomandare), iar aceștia vor fi înscriși în echipa dvs. de colaboratori, beneficiind de aceleași avantaje, disconturi că și dvs.
Ei la rândul lor vor înscrie pe alții și tot așa mai departe (bineînțeles numai dacă vor să își extindă echipa).
Avantajul este că veți primi 0,5% pe viață, din cumpărăturile tuturor persoanelor înscrise de către dvs. în mod direct sau persoanele înscrise de către direcții dvs. și tot așa pe 4 nivele în jos. Se pot face calcule din care reiese că aici se vor învârti bani foarte mulți.

Pe același principiu funcționează și afacerile cosmetice gen Oriflame, Avos, Amway sau schema piramidală Lyoness. Acest gen de afaceri de tip piramidal sunt vechi și se bazează pe cei de la baza piramidei și dacă pică baza piramidei atunci este afectat întreg sistemul. Pentru că funcționează pe mai multe nivele, există posibilitatea reală ca la un moment dat să se oprească recrutarea de persoane, mai ales dacă ai ajuns la ultimul nivel. Sunt afaceri riscante, dar din care fac se fac totuși bani la un moment dat. Dovadă stă Shopping Center Network, care după zece ani de pierderi a reușit să ajungă la profit.

Shopping Center Network (obiect de activitate consultanță pentru afaceri și management) a avut anul trecut o cifră de afaceri de 15 mii euro, jumătate față de valoarea de anul trecut. În urmă cu trei ani, veniturile totale au fost de aproape 33 mii euro. Doar în 2014, cifra de afaceri a fost mai mare decât în ceilalți ani, mai exact 122 mii euro.

Încă din anul înființării, 2010, până anul trecut compania a fost mereu pe pierdere. De exemplu, în 2013, a avut pierderi de peste 640 mii euro, iar în 2014 de aproape 323 mii euro. 2019 a fost primul an în care Shopping Center Network a făcut profit. Astfel, anul trecut compania a declarat un profit net de peste 1,5 milioane euro.

Încă de la înființare, numărul de angajați nu a depășit 6. Anul trecut, a avut un număr de 3 salariați.

Compania este deținută de Radu Ioan Șerban (68%), Ljijlana Ziropada – Serbia (10%), Dragan Frantic – Serbia (10%), Gabor Istvan Varga Ruffy – Ungaria (8%) și Robert Pausic – Serbia (5%).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *