
Pasagerii care trebuiau sa zboare ieri de la Valencia la Cluj au avut parte de o experiență neplăcută. După ore de așteptat în aeroport, compania aeriană Wizz Air le-a anulat zborul, fără să le ofere o altă alternativă, doar rambursarea banilor cheltuiți pe bilete.
„Prima dată au anunțat întârziere de aproape trei ore. Apoi au scris pe monitoare că în 22 de minute anunță poarta de îmbarcare, pentru ca după cele 22 de minute să treacă, tot pe monitoare că au anulat zborul. Călătoriilor le-au trimis mesaj în jur de 19,30 cu întârzierea, apoi după ora 20,aproape de ora 21, că au anulat zborul. Mesaul mai conținea și informația că sumele plătite pe bilete le vor fi rambursate. Avionul trebuia să decoleze la ora 22,50”, a povestit o pasageră pentru Foaia Transilvana.

Practic pasagerii trebuiau fie să își achiziționeze bilete la alte zboruri mult mai scumpe, fie să vină două zile cu autocarul.