Rautacisme

Ursus da cu stangul in dreptul dupa gafa de la concertul lui Robbie Williams

Dincolo de controversele reflectarii in mediul online a concertului marelui artist, felul in care sponsorul Ursus a reusit sa fie coplesit de situatie si sa dezamageasca publicul lasa un mare semn de intrebare asupra atitudinii si chiar a brandului companiei de bere. Mai ales ca nu este prima data cand se intampla asta. 

Concertul uimitor pe care Robbie Williams l-a sustinut la Bucuresti ramane in istorie nu doar pentru prestatia fantastica a artistului, ci si pentru felul in care au fost tratati zeci de mii de spectatori care au suferit de sete in canicula, pentru ca sponsorul Ursus nu a facut fata cererii. Comunicatul venit a doua zi nu prea drege busuiocul, mai ales ca se arata ca „reprezentantii Ursus au facut tot posibilul pentru a asigura o buna desfasurare a activitatii in limitele impuse de organizatori”.

„Numarul si amplasarea punctelor de servire, cat si modalitatea de plata au fost stabilite de catre organizatorul evenimentului, nu de brandul Ursus”, au tinut sa sublinieze oficialii sponsorului, oferind, drept compensatie „un bax de Ursus Premium cadou” nemultumitilor.

Nu credem in duma de PR pentru ca cei care au luat parte la concertele majore ale ultimilor ani au simtit pe pielea lor ca Ursus nu este la prima experienta de acest gen. Este de laudat faptul ca sponsorizeaza constant concertele de acest gen, da nu se poate trece cu vederea lipsa unui minim efort de adaptare la dimensiunile evenimentului. In momentul in care s-a anuntat ca spectacolul e sold-out ar fi fost de asteptat sa insiste in fata organizatorului pentru suplimentarea numarului de standuri la care se vinde bere. Comoditatea cu care au abordat si au gestionat situatia le afecteaza direct renumele, iar daca s-au simtit coplesiti au avut sansa de a se retrage inaintea dezastrului. 

Foto: stirileprotv.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *