Vocea ta

URBANISUL DE CUMETRIE din ”bocăria” Cluj-Napoca produce cel puțin NEGLIJENȚĂ ÎN SERVICIU. Despre cum funcționarii municipalității știu ”să încalce grav legea”

Despre faptele cu iz penal din Urbanismul municipalității Cluj-Napoca se vorbește, se aduc dovezi, procurorii dorm în sediul pus la dispoziție și renovat tot la doi ani de primar, așa că faptele sulfuroase rămân la latitudinea celor păgubiți: sala de judecată cu tot ce presupune asta, inclusiv o justiție plină de ”magistrați” incomplet formați în meserie, sau cutre cu state vechi în a pleca urechea și balanța către cine trebuie.

Situația actuală a Cluj-Napoca, cu poluare maximă, blocaje de circulație și nicio noimă în dezvoltare urbansă se datorează acestui URBANISM DE CUMETRIE care a făcut posibil ca pentru cei care au pile, cunoștințe și relații în municipalitate (deseori până la nivelul primarului) să primească cele maiaberante decizii de autorizare: case cățărate peste case, blocuri printer case, străzi de lățimea răscrăcărată a unui funcționar de la Direcția de urbanism clujeană, ansambluri imobiliare cu blocuri de zeci de etaje în zone fără studio de impact (nici de mediu, nici rutier) șamd.

Urbanismul de cumetrie din ”bocăria” clujeană este sat fără câini, este o escrescență tumorală care contaminează de ani de zile Orașul, fără să o extirpe nimeni.

Un nou caz clar despre cum se utilizeaza falsul la aceasta Directie de Urbanism de Cumetrie, vi-l prezentam la rubrica VOCEA TA. Este vorba de necazul inca unei familii pusa pe drumul tribunalelor de peste 5 ani, deja, de catre neterminații din ”bocăria” clujeana care ar cam trebui sa-si mute birourile la Gherla.

”M-am gandit foarte mult cum sa va prezint toata problema si am ajuns la concluzia ca cel mai usor e sa va prezint faptele in ordine cronologica si sa incerc sa atasez documentele in aceasta ordine.

  1. In data de 31 august 2017 am cumparat o casa in Cluj-Napoca, la 1 decembrie ne-am mutat.
  2. In data de 28 decembrie se emite autorizatia de constructie AC 1860/2017 pe parcela vecina. Noi nu stiam despre asta.
  3. In 19 februarie 2018 eu intru in concediu de risc maternal pe 4 luni, sotul meu este cetatean strain, nu vorbeste limba romana. Tot in acesta zi se afiseaza o tabla pe parcela vecina cum ca se incep constructiile.
  4. In martie incep excavatiile, care sunt enorme.
  5. In aprilie sau mai incepe sa se construiasca, vedem ca ceva nu e in ordine pentru ca e prea mare constructia, verificam UTR-ul pentru zona si ceva nu se potriveste. II cerem vecinului un plan de situatie, asteptam 3 saptamani dar nu ni-l arata
  6. In mai ma deplasez la primarie pentru a vizualiza documentatia, dar mi se prezinta doar un plan de situatie. Nu mi se raspunde clar de ce s-a amplasat cladirea unde s-a amplasat. Incep sa apara crapaturi mari pe casa mea.
  7. In iunie ii actionam in instanta si cerem anularea autorizatiei de construire. Nu ne incadram in cele 30 de zile de la emiterea autorizatiei dar ne incadram in cele 6 luni de la emiterea ei. Pe motivul ca sotul e cetatean strain, eu sunt in concediu de risc maternal, tatal meu bolnav de cancer in faza de metastaze, avem un copil mic la cresa, depunem si o cerere de repunere in termen pentru mine. Din cauza ca nu avem toata documentatia si din raspunsul lor nu aflam tot nu oprim contructia de teama sa nu aiba ei toate actele in regula si sa fim nevoiti ulterior sa le platim despagubiri.
  8. Se suspenda cererea de anulare pana se decide cererea de repunere in termen.
  9. Cererea de repunere in termen se tergiverseaza 2 ani si pana la urma se respinge pe motiv ca nu am avut motive serioase sa nu verific autorizatia.
  10. Cererea de anulare a autorizatiei se perima.
  11. Ceva nu e in ordine, casa crapa in continuare, nu stim de ce!!!! Ceea ce stim sigur e ca nu s-a amlasat unde trebuia, primaria invocand obiceiul locului in legatura cu amplasarea. Sunt foarte multe nereguli in autorizatie dar primaria afirma ca totul e legal.
  12. In 2019 dupa decizia din civil pornim in penal. Actiune pentru abuz in serviciu si fals intelectual impotriva a 4 angajati ai primariei care au semnat autorizatia.
  13. In 2021 fara a face orice fel de cercetari, audiand ca martori doar pe cei care au emis autorizatia se claseaza dosarul.
  14. Crapaturi apar in continuare pe casa noastra desi contructia pe parcela vecina s-a finalizat.
  15. Contestam clasarea dosarului si se redeschide in 2022. In acelasi an facem o expertiza tehnica in contructii care concluzioneaza ca constructia nu e amplasata corect. Tot atunci aflam ca sunt probleme mult mai grave decat cele enumerate in plangere, si anume:
  16. studiul geotehnic este FALS deoarece s-a facut pentru sapaturi de 1 m

2 . Sapaturile sunt sapaturi adanci de 6-7-8 m pentru care ar fi trebuit sa se aplice NP 120, dar NP 120 NU ESTE APLICAT

  1. Politia trimite o cerere catre Consiliul Judetean Cluj iar Departamentu de Urbanism de acolo raspunde ca nu se poate amplasa cladirea acolo unde s-a amplasat.
  2. Depunem cereri pentru a se face o expertiza tehnica in constructii si o expertita tehnica AF pentru a afla din ce cauza ne crapa casa chiar si la 3 ani de la finalizarea constructiei.
  3. Facem un studiu geotehnic pe parcela noastra care arata foarte clar motivul crapaturilor si faptul ca este blocata scurgerea izvoarelor naturale.

 

Politista care se ocupa de caz de cca 2 luni ne-a zis ca s-au hotarat sa faca si ei expertizele.

Numai ca acum o saptamana aceasta a plecat si la caz este un politist nou.

Din experientele triste avute pana acum, timp de mai pine de 5 ani, noi banuim ca se cam trage de timp.

Toate acestea le putem proba cu:

Cerere de suspendare a autorizatiei, plangere prealabila municipalitate

Cerere de suspendare a autorizatie adresata Tribunalului Cluj

Plangere prealabila cu documentatie Primaria Cluj-Napoca

Decizia in civil

Plangere in penal

Completare plangere in penal

Decizie de clasare

Plangere impotriva solutiei de clasare penal

Completare declaratie penal

Expertiza tehnica in constructii (concluziile)

Aceste acte le detine si redactia Ziar de Cluj. Am ales să publicăm doar ”capturi” din acestea, înțelegând că există, totuși, un dosar pe rol. REMARCAȚI INDOLENȚA, INSOLENȚA și INCOMPETENȚA funcționarilor publici, în zonele pe care le-am subliniat din ce am decis să publică. Sunt și alte dovezi de cel puțin  NEGLIJENȚĂ ÎN SERVICIU, dacă nu cumva asistăm la UN ABUZ ÎN SERVICIU.

Rămâne întrebarea: unde sunt procurorii dacă s-a constatat FALSIFICAREA UNUI ACT PUBLIC? E bun somnul în sediul dat de primărie?

NOTA BENE: Bineînțeles că AȘTEPTĂM și PUBLICĂM orice PUNCT de VEDERE, CU DOVEZI CLARE, contrar acestui punct de vedere.

 

Exit mobile version