Din oras

UNTOLD premiat la CANNES pentru campania „PAY WITH BLOOD”

Campania PAY WITH BLOOD marca UNTOLD a primit premiul Silver Lion, la sectiunea PR, la cea mai prestigioasa competitie din industria creativitatii din Europa, Cannes Lions. Festivalul International al Creativitatii “Cannes Lions” este considerat unul dintre cele mai importante evenimente de profil iar in acest an campania de donare de sange, PAY WITH BLOOD a fost nominalizata la doua categorii: PR si Media.

Evenimentul din Franta se desfasoara in perioada 18-24 iunie si aduna peste 10.000 de participanti din 90 de tari. Castigarea unui trofeul Lion este considerata de specialisti ca fiind una din cele mai importante realizari in domeniul creativitatii si pozitionarea la cel mai inalt nivel in industrie. 

 Adrian Chereji, Director Marketing si Comunicare UNTOLD 

“Acest premiu demonstreaza inca o data puterea acestei campanii si impactul extraordinar pe care l-a avut pe plan international dar si national. “Pay With Blood” a fost o campanie la care s-a muncit foarte mult si ne bucuram ca rezultatele nu au intarziat sa apara chiar si din partea celui mai important festival din industria creativitatii europene. ”

Campania PAY WITH BLOOD  a fost organizata in parteneriat cu cea mai premiata agentie de publicitate din Romania, McCann Erickson.

Catalin Dobre, Executive Creative Director McCann Erickson Romania

„Multi straini au profitat de pe urma legendei lui Dracula. Era timpul ca si romanii sa foloseasca acest lucru pentru o cauza nobila. „Pay with blood” e o campanie care atrage atentia asupra unei probleme nationale: lipsa donatorilor de sange. in acelasi timp, pozitioneaza UNTOLD inca de la prima editie ca un festival matur, plin de creativitate, bine ancorat in cultura si in realitatea romaneasca.”

Campania de donare de sange va fi reluata si in acest an. Scopul proiectului este acela de a incuraja donarea de sange dar si sa tragem un semnal de alarma cu privire la numarul mic de donatori de sange in Romania. Daca anul trecut campania a fost realizata doar in doua orase, Cluj si Bucuresti, anul acesta proiectul va fi extins si in alte centre universitare. si in acest an campania va fi dezvoltata alaturi de McCann Erickson precum si cu sprijinul platformei on line si Eu Donez.  

UNTOLD, BEST MAJOR FESTIVAL 2015 si brandul anuui in Romania

UNTOLD 2016 va avea loc in perioada 4-7 august, iar pe scena vor urca peste 150 de artisti internationali de renume, dintre care: DIMITRI VEGAS&LIKE MIKE, AFROJACK, ARMIN VAN BUUREN, HARDWELL, MARTIN GARRIX, TIESTO, FAITHLESS, PAROV STELAR, Ummet Ozcan, Chase and Status DJ Set, Dannic, Dubfire Live: Hybrid, Dub Fx, Ella Eyre, James Arthur, Jamie Jones, Jeru the Damaja, Kwabs, Lost Frequencies, Mazde, Nahko and Medicine for the People, Netsky DJ Set, Pendulum & Verse DJ Set, Route 94, Rudimental DJ, Sasha, Scooter, Sharam, The Asteroids Galaxy Tour, Y’akoto.

UNTOLD a fost desemnat BEST MAJOR FESTIVAL in cadrul European Festival Awards 2015, eveniment ce a avut loc in Groningen, Olanda. O alta recunoastere a venit din partea celui mai de seama reprezentant national al industriei de marketing si comunicare, International Advertising Association Romania (IAA) care a oferit festivalului titlul de Brandul Anului 2015.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *