Din oras

Univers T a platit publicitate de 30.000 de euro in ultimii doi ani

In ultimii doi ani, Univers T a platit publicitate in valoare de aproape 30.000 de euro. Societatea subordonata Consiliului Judetean Cluj a platit publicitate catre mai multe ONG-uri, printre care si Asociatia Clubul Monarhistilor Clujeni, unde Valentin Lungu, directorul Univers T, este membru. Publicatia locala Faclia a incasat, de asemenea, sume de bani pentru publicitate.

In ultimii doi ani, Univers T a incheiat nu mai putin de 65 de contracte de publicitate, in valoare de aproape 30.000 de euro. La solicitarea Ziar de Cluj, societatea subordonata Consiliului Judetean Cluj a pus la dispozitia redactiei lista contractelor de publicitate incheiate de hotelul Univers T in ultimii doi ani. Interesant este ca 13 dintre acestea sunt confidentiale.

Univers T s-a promovat in ziare locale, a platit publicitate pentru expunerea la diferite evenimente sau concerte si a avut expunere in mediul online.

SC Casa de Editura Napoca (Faclia de Cluj) a incheiat cu societatea doua contracte de publicitate, in 2013 si 2014. Acestea au avut o valoare totala de aproape 20.000 de lei.

Asociatia pentru Promovarea Filmului Romanesc, condusa de Tudor Giurgiu, prin care se organizeaza TIFF-ul la Cluj, a avut cu Univers T nu mai putin de trei contracte de publicitate, fiecare cu o valoare de 2.400 de lei.

Interesant este ca Univers T a platit publicitate inclusiv catre Asociatia Clubul Monarhistilor Clujeni, acolo unde directorul societatii, Valentin Lungu, este membru. Contractul s-a referit la promovarea imaginii hotelului pe materialele publicitare ale asociatiei si promovarea imaginii hotelului in cadrul expozitiei  „Regele urmarit”.

Hotelul a incheiat un contract de publictate si cu artista Alexandra Ungureanu. Aceasta chiar s-a fotografiat in hotelul din Cluj, la sfarsitul lunii mai.

Hotelul a dorit sa fie vizibil si pe Cluj Arena, asa ca a platit 1.200 de lei companiei Qual Media, pentru amplasarea unor bannere pe stadion. Pentru aceeasi expunere, a platit 500 de euro companiei Amprenta Advertising.

Univers T s-a promovat si prin Asociatia Judeteana de Box, cu care a incheiat doua contracte de publicitate, in valoare de 1.700 de lei.

Un contract substantial, de aproape 1.400 de euro, a fost incheiat cu INK-AS ABOVE, pentru promovarea in revista Wizz Inflight Magazine, editia august-septembrie 2013.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *