
Aparținătorul unei persoane decedată în 2018 este extrem de revoltată că Primăria Cluj-Napoca trimite în continuare obligații de plată pe numele defunctului.
„Cum este posibil ca o persoana decedata in 2018 sa apara inca pe lista ca paltitor de impozit, cand primaria Cluj-Napoca a eliberat un certificat de deces? Am rugamintea de a ma cintacta sa lamurim acest aspect”, se revoltă bărbatul.
Situația poate să apară dacă nu a fost făcută succesiunea sau dacă moștenitorii nu au depus o cerere pentru scăderea de la plata taxei de habitat. La agenţia fiscală va fi depusă declaraţia pentru stabilirea taxei de habitat, completată cu numărul de persoane rămas în imobil, însoţită de o copie a certificatului de deces.
Clujeanul a presusupus că dacă certificatul de deces este eliberat de aceeași instituție care percepe taxele, probabil că nu mai e nevoie de pași suplimentari. De asemenea, situația apare și pentru că acum taxele și impozitele sunt calculate individual pentru fiecare posesor al imobilului repsectiv.