Din oras

Trotuarele de pe Titulescu sunt mizerabile. Primăria are soluții, doar că nu se grăbește cu implementarea

Locuitorii de pe strada Nicolae Titulescu din Gheorgheni așteaptă de trei ani o soluție să nu mai circule pe trotuar prin noroi. Anul trecut în primăvară, Primăria Cluj-Napoca a anunțat că a identificat o soluție, doar că nici până azi nu a fost pusă în practică.

„Este inadmisibil ca după câțiva ani de când s-a interzis parcarea pe carosabil pentru a face loc transportului în comun pe bulevardul Nicolae Titulescu, spatiile verzi dintre carosabil și trotuar să arate așa. Oare câte sesizări mai trebuie să depună clujenii, ca să se ia măsuri și să se rezolve problema noroiului?”, se întreabă un clujean.

Primăria i-a transmis că soluția tehnică identificată și aprobată este cea de dale înierbate și va fi implementată în perioada următoare.

Din câte menționează președintele unei asociații de proprietari, montarea acestor dale a început în urmă cu 8 luni, doar că s-au oprit, fără a exista semnale că ar urma să fie reluate.

„În calitate de președinte al asociației de proprietari N. Titulescu nr.35 vă semnalez următoarea problemă: în urmă cu aproximativ un an am făcut o solicitare de montare a unor dale înierbate pe porțiunea de pământ dintre trotuar si partea carosabilă, în dreptul imobilelor 33-35. Aceasta este folosită de mașinile care intră pe trotuar direct de pe banda de autobuz, iar atunci când plouă se formează adevărate cratere care sunt pline de noroi, roțile murdărind absolut tot trotuarul. S-a început montarea acestor dale dinspre strada V. Braniște, din dreptul Spitalului Militar, însă doar în dreptul imobilelor cu nr 27-29, iar de aproximativ 8 luni lucrările s-au oprit. Vă rugam insistent sa urgentați montarea acestor dale în cel mai scurt timp fiindcă în dreptul imobilelor 31-33-35 este sistematic trotuarul murdar”, a sesizat bărbatul.

Problema trotuarelor pline de noroi datează încă din 2020, atunci când parcările de pe strada Titulescu au fost desființate pentru a face loc unei bande dedicate transportului în comun. În mod evident, mașinile s-au mutat pe trotuar, iar la ieșirea în stradă trec peste ceea ce cândva a fost spațiu verde, dar acum e doar o fâșie de pământ și noroi.