Eveniment

Trenul Galați-Cluj-Napoca a luat foc

Un tren CFR Călători a luat foc marți seara în apropiere de stația Beclean pe Someș, iar pompierii au intervenit pentru stingerea incendiului.

”Pompierii militari intervin pentru stingerea unui incendiu izbucnit la un tren pe raza localității Cociu. Din primele informații, incendiul se manifestă la două vagoane. În momentul izbucnirii incendiului, trenul se afla în mișcare. În tren se aflau 20 de persoane care au fost evacuate, acestea nu ar avea nevoie de îngrijiri medicale”, a transmis ISU Bistrița-Năsăud, potrivit grupferoviar.ro

Iată ce a transmis CFR Călători:

”Astăzi, 23 ianuarie 2024, în halta Cociu (pe secția Salva-Beclean pe Someș), s-a produs un început de incendiu la un vagon din compunerea trenului IR 1830 Galați – Cluj Napoca.

Din primele informații de la personalul CFR Călători prezent la fața locului, cea mai probabilă cauză este o sursa externă vagonului, începutul incendiului fiind semnalat în zona cabinei WC. A fost solicitată intervenția pompierilor.

Pentru analiza în detaliu a începutului de incendiu se va constitui o comisie de cercetare.

Călătorii vor fi preluați cu mijloace auto, puse la dispoziție de CFR Călători, spre destinațiile dorite. De asemenea, CFR Călători va asigura produse preambalate și băuturi calde pentru călători. CFR Călători cere scuze pasagerilor pentru neplăcerile întâmpinate”.

Purtătorul de cuvânt al CFR SA, Oana Brânzan, a informat că traficul feroviar a fost oprit între stațiile Mogoșeni și Beclean pe Someș, din cauza unui incendiu produs la un vagon din compunerea trenului IR 1830.

”Trenul IR 1830 circulă în relația Galați – Cluj Napoca, iar incendiul între vagoanele 2 și 3 s-a produs în linie curentă, între stațiile Mogoșeni și Beclean pe Someș, fiind afectat inclusiv firul de contact. Reprezentanții SRCF Cluj au trimis la fața locului o drezină pantograf pentru intervenția operativă necesară remedierii derajamentului la firul de contact, însă se va putea acționa după retragerea trenului IR 1830 în linie curentă. Menționăm faptul că până la finalizarea intervențiilor și eliberarea gabaritului de către trenul IR 1830, garniturile care aparțin CFR Călători vor fi dublate cu locomotivă Diesel pe intervalul fără tensiune în linia de contact – IR 1830 și R 4116 -, iar două trenuri private, fiind fomate din automotoare, vor circula în condiții normale”, a precizat Oana Brânzan.

Exit mobile version