Din oras

Trei licitații în mai puțin de un an pentru demolarea clădirilor nelegale. Primăria a majorat valoarea contractului

Valoarea contractului pentru demolarea construcțiilor construite ilegal pe domeniul public din Cluj-Napoca a crescut cu aproape 1 milion lei în mai puțin de un an. După două licitații eșuate pentru atribuirea acestor servicii, Primăria a lansat o nouă procedură, de data aceasta valoarea contractului fiind mai mare.

În decembrie 2019, a fost publicat primul anunț de licitație pentru atribuirea unui acord cadru pentru servicii de demolare a clădirilor construite nelegal. Valoarea acordului cadru a fost estimată la aproximativ 2,3 milioane euro. Nicio firmă nu s-a prezentat la licitație.

În iulie 2020, procedura s-a reluat, dar a avut aceeași soartă. Nicio firmă nu a fost interesată de contractarea acestor servicii.

Astăzi a fost publicat al treilea anunț pentru contractarea acestor servicii. De data aceasta, valoarea acordului cadru a fost majorată la peste 3,1 milioane lei. Condițiile din caietul de sarcini au rămas aceleași.

„Obiectul procedurii îl constituie desființarea lucrărilor de construcții executate nelegal, dispuse de către instanțele de judecată, printr-o hotărâre rămasă definitivă și irevocabilă și pentru care executorul judecătoresc, prin procese verbale, a constatat faptul că nu s-au îndeplinit de bună voie măsurile dispuse de către instanțele de judecată”, se arată în caietul de sarcini.

Potrivit aceluiași document, în urma constatării de către executorul judecătoresc prin procese verbale că debitorul nu a executat de bună voie obligația stabilită prin titlu executoriu de către instanța de judecată reprezentanții Municipiului Cluj-Napoca, executorul judecătoresc și reprezentanți ai societății câștigătoare pentru desființare, se vor deplasa la imobil în vederea evaluării categoriilor de lucrări ce urmează a fi desființate. Lucrările se vor realiza într-o singură etapă. Data începerii lucrărilor va fi stabilită de către executorul judecătoresc. Totodată, executorul judecătoresc va dispune, dacă este cazul, întreruperea lucrărilor.

Durata acordului cadru este de 24 luni de la data intrării în vigoare. Durata de garanție a lucrărilor executate este de 6 luni de la data procesului verbal, inclusiv pentru echipamentele, utilajele, aparatele și instalațiile care fac obiectul contractelor subsecvente.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exit mobile version