Din oras

Teatrul National a platit 10.000 de euro pe bannere si brosuri

Teatrul National “Lucian Blaga” din Cluj-Napoca a cheltuit in 2013-2014 peste 10.000 de euro pe bannere, afise si fluturasi. Banii au intrat in contul unei singure firme, Media Young SRL, mereu prin achizitie directa.

In ultimii doi ani Teatrul National din Cluj-Napoca a incheiat zeci de contracte cu societatea clujeana Media Young SRL. Acestea au vizat achizitia de bannere, afise, roll-up-uri, fluturasi si brosuri. De fiecare data societatea detinuta de Horatiu Anton Pitea incasa cateva sute de lei, in functie de cantitatea si produsele furnizate. Astfel sumele platite de Teatru catre Media Young SRL au totalizat in 2013 aproape 20.000 de lei. In 2014 au crescut si preturile pentru anumite produse, iar suma platita de institutia de cultura a ajuns la peste 35.000 de lei, in primele noua luni ale anului.

Media Young SRL are sediul pe Calea Dorobantilor. Anul trecut firma a raportat o cifra de afaceri de 2,2 milioane de lei si un profit care a depasit 270.000 de lei.

Aceste contracte nu sunt singurele care s-au incheiat prin achizitie directa in ultimii ani la Teatrul National. Cele mai mari sume prin achizitie directa s-au dus anul acesta catre o societate din Bucuresti care produce elemente de decor. Asta, in ciuda faptului ca in organigrama Teatrului exista ateliere care se ocupa de realizarea decorurilor pentru spectacole.

Conducerea Nationalului clujean a cheltuit intr-o singura zi, in 16 iulie 2014, 14.000 de euro pe décor, cel mai probabil pentru spectacolul Mein Kampf, in regia lui Alexandru Dabija, care are avanpremiera in 30 septembrie. Banii au intrat in conturile firmei bucurestene Altax SRL.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exit mobile version