Rautacisme

Țăranul tot țăran. Celebra carmangerie Moldovan a FURAT o marcă de la chef Adi Hădean, după „rețeta” Panemar

DISCLAIMER: Am remarcat un lucru la comentatorii la materialul distribuit de pe paginile de FB ale Ziar de Cluj și NCN: HABAR NU AU CU PRIVIRE LA CEEA CE COMENTEAZĂ! Habar nu au ce înseamnă o MARCĂ ÎNREGISTRATĂ, doar dau din taste, în funcție dacă îl plac sau nu pe deținătorul mărcii, sau sunt angajați sau nu la lanțul de carmangerii Moldovan. De aceea, este necesar să facem URMĂTOAREA PRECIZARE, SPERĂM LĂMURITOARE (deși, când e vorba despre comentaci, nivelul de înțelegere știm, din experiență, este sub zero:
ÎN MATERIAL este vorba despre furtul unei mărci, a unei denumiri, nu a conținutului acestei denumiri. Furtul de marcă (DENUMIRE, pentru prostani) este ca furtul de identitate. Nu degeaba se zice MARCĂ PROTEJATĂ.
DECI, RECAPITULARE, PENTRU PROSTANI: Moldovan poate să o vândă și pe coana mă-sa între două felii de pâine dar nu sub DENUMIREA de PORC’ PITA sau SANDWICH PORCHETTA. (Victor Lungu, redactor-șef Ziar de Cluj)

Cunoscutul chef și om de radio Adi Hădean a încins bine de tot „tigăile” și se pregătește să îl acționeze în justiție pe producătorul de carne Moldovan care i-a furat o marcă înregistrată. În mod absolut ajbect și porcesc, familia Moldovan și-a însușit ,,Porcu’n pită” a lui Hădean, pe principiul că, dacă o marcă creată de altul sună interesant și aduce mai multe lovele, terfelim legile după bunul plac și ne doare în cot de concurență.

„Porc în pită (porc’n pita, pork’n pita) e o marcă inregistrată care îmi aparține. E ca Salamul de Sibiu, Nike, Coca Cola sau Guban, cu diferența că din păcate astea ultimele nu-mi aparțin. Asta înseamnă că nu poți vinde un produs cu această denumire, indiferent de forma sau compoziția lui. E ca și cum aș face eu un lanț de băcănii în care vând ce vreau, sub denumirea de Moldovan-Carmangeria Sânnicoară, de exemplu”, a scris Adrian Hădean pe facebook.

Moldovan a apelat de fapt la „rețeta” Panemar, care a furat de la spanioli. “Panamar” se numește lantul de magazine care nu doar că vinde aceeași marfă cu omologul său din Cluj, dar arată la fel și are aproape același slogan. Panemar a șutit nu doar sloganul, ci și logotype, simbol grafic; practic toată înfățișarea Panemar e un fake.
Și dacă a scăpat basma curată, de ce să se lase mai prejos nea Moldovan?!

Contactat de ziardecluj.ro, Cosmin Moldovan Ștefan, patronul lanțului de carmangerii, ne-a spus, hahaha, că nu au un sandwich cu o astfel de denumire și că nu comentează momentan acuzațiile care i se aduc.

Producătorul de preparate din carne Moldovan-Carmangerie Sânnicoară înseamnă o rețea de 30 de magazine cu 331 de angajați. Este o afacere de familie, înființată în anul 1994, care a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 85 milioane lei.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exit mobile version