Editorial

Stimati colegi din presa locala, continuati ca sa ridicati in slavi gratuit Electric Castle sau Untold, pentru ca ei sa ia 400.000 de euro de la sponsori, in timp ce voi muriti de foame

Eu sunt o voce. Si stiu asta. De aia am declansat un atac frontal la toate piarizdele si sulfele din PR-ul romanesc care ISI MINT clientii. Care isi bat joc de presa locala si nationala.

Fiecare blogger, piscotar sau demn, fiecare ziar care are intarzieri la plata salariilor, fiecare radio sau televiziune aflate in aceeasi situatie, sa stie ca numai aratand degetul mijlociu agentiilor de media si PR din Bucuresti vom recuceri respectul pentru presa locala. Pentru presa, in general.

Agentiile de media si cele de PR incaseaza fee-uri de zeci de mii de euro pe luna de la FIECARE client de top, iar noi strangem din dinti ca sa platim facturile incercand sa obtinem publicitate de la clienti locali.
Aia nationali fac „activari” de sute de mii de euro pe week-end, DAR umbla cu cersitul la presa locala sau trimit doua beri bloggerilor.

Nu cert pe nimeni, insa se poate mai mult.

Tuturor naivilor din presa locala care vizibilizeaza EC sau Untold le transmit ca „taxa” de sponsorhip pentru bancile sau berile sau kauflandurile care sponsorizeaza EC sau Untold este de minim 300 000 de euro PER CONT.

Faceti-le, fraierilor, articole moca despre cum a fost aseara la Untold si ii veti ajuta anul viitor sa ceara 500 000, fiindca se vor lauda cu cifrele si cu aparitiile facute atat de moca la voi.

Eu, unul, raman cu ideile mele. Stiu ca-s hater, stiu ca o sa mor in iadul ultra-haterilor, voi sunteti buni, voi sunteti cei buni.

Asa e. Sunteti buni si muriti de foame.

 

PS: In acest moment, doi retaileri se bat pentru un loc de sponsorizare. Nu dau nume, nici festival. S-a ajuns la 400 000 de euro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *