Rautacisme

Sorin Dan „Deputat” Moldovan și-a pus watermark pe trenul ce se va deplasa pe ruta Cluj-Viena

Cine ar fi crezut că Poptămășismele se pot lejer muta în Camera Deputaților? Ei bine, iată că se poate. Fiul lu` tata, deputatul PNL Sorin Dan Moldovan a comis-o cu nonșalanță după ce și-a atribuit o realizare care nu îi aparține.

Dar ce a făcut de data aceasta băiatu` lu` tata?

După ce austriecii au venit cu un proiect mișto, un tren care să circule din Cluj în Viena în DOAR 11 ore – în condițiile în care un tren de-al nostru face aproape 10 ore din Cluj în București – Sorin Deputat Moldovan s-a grăbit repede să dea vestea cea bună și a postat pe pagina sa de socializare o fotografie cu informația. Nimic dubios până acum, doar că din prea mult zel, deputatul s-a și semnat în josul fotografiei, de parcă inițiativa i-ar aparține în toată splendoarea ei.

 

(click pe foto pentru imaginea completă)

 

„Începând cu 9 decembrie, clujenii vor avea un tren care va face legătura între Cluj-Napoca și Viena, via Oradea și Budapesta.”

a scris deputatul în descriere.

În rest, nimic despre inițiatori. Abia după ce ne dezmeticim puțin și intrăm pe link-ul atașat în străfundurile postării, aflăm că nu deputatul este inițiatorul. Însă răul deja e făcut, fiul lui tata și-a pus semnătura pe informație, ca și cum el ar fi salvatorul trenurilor din România.

Despre deputatul lui tata s-au mai scris multe. Trecând peste eșecul investirii sale în funcție, mă voi opri doar asupra celui mai recent episod, relatat pe larg de Ziar de Cluj și unde aflăm că Sorin Dan Moldovan a ajuns pe listele pentru parlamentare după ce tăticul acestuia a încheiat contracte cu statul de unde a încasat nu mai puțin de 88 de milioane de euro. Despre cum tăticul deputatului este un apropiat al lui Vasile Blaga și ce a mai făcut sau nu a mai făcut el, vă las să descoperiți din linkurile de mai sus.

Și apropo de ruta trenului. Având în vedere infrastructura modernă pe care o are România, e important de știut că între Cluj și Oradea, cei 174 de km vor fi făcuți în 3 ore. În schimb, între Oradea și Budapesta unde avem de parcurs peste 300 de km, deja trenul va ajunge în 4 ore. Nu mai spun că ceilalți 249 de km dintre Budapesta și Viena vor fi parcurși în doar 2 ore și 40 de minute.

Concluzia? Cu cât ne îndepărtăm de România, cu atât viteza crește.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *