Afacerea zilei

Safeway International, proprietarii brandului Home Garden, creștere constantă în ultimii zece ani. Rețeaua de magazine se extinde

Înființată în 1994, Safeway International Cluj-Napoca, o afacere în distribuția de produse alimentare, băuturi alcoolice și nonalcoolice, deținută de Shakhshir Hadeel și Shakhshir Basel, a crescut constant în ultimii zece ani. În 2019, afacerea familiei Shakhshir a avut o cifră de afaceri de 22,4 milioane euro, iar profitul net a ajuns la aproape 1,7 milioane euro. În urmă cu doi ani, cifra de afaceri a fost de 19,4 milioane euro, iar profitul net de 1,6 milioane euro. Safeway International avea în 2019 un număr mediu de 109 angajați, iar în 2018 un număr mediu de angajați de 95.

Safeway International face parte din grupul Safeway, alături de alte trei companii – Safeway Pack (producție și ambalare de condimente, făină, fructe pentru retail și HoReCa), Safeway Stores (magazine alimentare) și Safeway Fashion (deținătoarea brandului Bossini în România).

Home Garden, gama Safeway International de produse conservate, a devenit o prioritate pentru proprietarii afacerii odată cu preluarea primului magazin, în 2017, la subsolul Sora Shoping Center din Cluj-Napoca. Familia Shakhshir a reușit să câștige teren în fața unor nume cu greutate pe piața locală, precum Unicarm și Oncos prin deschiderea mai multor magazine Home Garden. În toamna anului trecut, Safeway avea 9 magazine operate sub brandul Home Garden (7 în Cluj-Napoca și 2 în Câmpia Turzii), iar până la finalul anului 2020 se preconizează o creștere a numărului de magazine la 15. Cea mai mare dintre aceste unități este cea din Sora Shopping Center, cu o suprafață de 700 mp.

Home Garden este prezent pe piața produselor conservate din anul 2004. În prezent, a devenit unul dintre cele mai importante branduri din FMCG (fast-moving consumer goods) la nivel național. Portofoliul cuprinde 107 produse.

“Avem în portofoliu peste 100 de produse conservate, așa că ne-am propus să îți transformăm bucătăria într-un loc de joacă, în care să dai frâu liber imaginației și să îți pui în valoare talentul. Îți oferim o varietate de ingrediente pentru a găti sănătos: fie că este vorba de legume, fructe sau pește, luăm darurile naturii și ți le aducem sub formă de conserve cu produse proaspete”, scrie pe site-ul Home Garden.

Dezvoltarea Home Garden a fost unul din factorii cheie în creșterea companiei din ultimii zece ani.

„Este al zecelea an consecutiv când Safeway International reuşeşte să menţină ritmul constant de dezvoltare şi de creştere susţinută. Dezvoltarea brandului Home Garden, lărgirea portofoliului de clienţi HoReCa, dar şi extinderea pe piaţa de retail prin deschiderea de noi magazine sunt principalii factori care au susţinut afacerile grupului în 2018”, declara, anul trecut, pentru ZF, Ghassan Shakhshir, marketing manager Safeway International Impex.

sursa foto: homegarden.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exit mobile version