Din oras

S-a prelungit termenul concursului de idei pentru intrarile in oras. Nu s-a depus niciun dosar

La finalul anului trecut municipalitatea lansa o procedura de achizitie directa in forma unui concurs de idei care trebuia sa aduca un suflu proaspat intrarilor invechite si prafuite in Capitala Europeana a Tineretului. Primaria scotea la mezat pentru acest proiect 120.000 de lei, adica peste 26.000 de euro. Termenul de depunere a proiectelor era 30 ianuarie, dar nu s-a inregistrat nicio candidatura pana la data stabilita.

“S-a primit o solicitare scrisa de la unul dintre posibilii participanti care solicita pelungirea termenului. S-a acceptat pentru ca dorim sa primim oferte cat mai de calitate si bine intocmite. Noul termen este de 16 februarie”, au aratat reprezentantii Primariei Cluj-Napoca.

Doritorii trebuie “sa scrie un eseu de maxim trei pagini in limba romana care va prezenta conceptul, suportul ideatic al propunerii; sa prezinte trei planse A2, pe orizontala, cu planuri, fatade, sectiuni, desfasurari, detalii tehnice si perspective, precum si un buget estimativ in euro pentru costurile de proiectare, executie si intretinere”.

Premiul principal al concursului consta in atribuirea contractului de proiectare, valoarea estimata fiind de 100.000 de lei. Premiul II este in valoare de 12.000 de lei, iar premiul III in valoare de 8.000 de lei.

Presedintele juriului este Radu Munteanu, iar membrii: Mihaela Ioana Agachi, Ioan Sbarciu, Florin Morosanu, Guttmann Szabolcs, Ligia Subtirica, Tudor Giurgiu, Radu Solovastru si Romulus Zamfir.

“Proiectul nu inseamna doar crearea unor semnalizari pentru caile de acces rutier in Cluj-Napoca, ci are in vedere in egala masura crearea unui sistem cadru de comunicare/informare, in 5 limbi, pentru reprezentarea vocilor comunitatii si comunicarea mesajelor lor. Cele sase intrari in oras constituie puncte de forta ale comunicarii si vor fi folosite – intr-un regim preponderent moderat de administratia locala – pentru a crea reprezentari ale narativelor majore ale orasului”, se arata in documentatia achizitiei.

Pe langa semnalizarea multilingva a celor sase intrari in oras se cer modele pentru panouri din proximitatea blocurilor sau prinse pe unele elemente de infrastructura urbana – in categoria informare publica cetateneasca. In categoria informare publica institutionala se recomanda cilindri, panouri, instalatii pentru vitrine.

Printre criteriile de evaluare se numara: coerenta si forta cnceptului propus, atracttivitatea designului si functionalitattea obiectivului, precum si realizarea acestuia.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *