Vocea ta

Respect zero pentru cetățenii clujeni. Un angajat al Primăriei i-a închis unei doamne telefonul în nas

O clujeancă a povestit experiență neplăcută pe care a avut-o cu un angajat al Primăriei.

Femeia a dorit să plătească parcarea în parkingul din Piața Cipariu cu cardul, prin aplicație, însă aceasta nu funcționa. A apelat numărul pus la dispoziție pentru astfel de situații, iar un angajat sictirit i-a spus că poate achita doar cash, aplicația va fi funcțională abia de luni. După care i-a închis telefonul în nas. Evident, niciunde nu era specificat ca plata se poate face doar cash.

„Dacă vreți să vă lăsați mașina în parcarea din Cipariu nu o faceți decât dacă aveți cash. Nu vă luați după ce scrie pe afișe – aplicația pentru plata cu cardul este funcțională de-abia de luni. De ce n-au putut pune o atenționare – nu întrebați. Eu cred că din prea mult respect pentru noi, ăștia care plătim taxe și impozite. M-am simțit foarte prost când am sunat, convinsă că primesc o soluție să ies (mai ales că mă grăbeam la o întâlnire), și am dat peste un domn care s-a arătat foarte deranjat de faptul că nu pricep că se plătește doar cash. Nu a percutat când l-am întrebat de ce nu au pus o atenționare… Mi-a spus doar că nu am decât să găsesc un bancomat, dacă vreau să ies… Și mi-a închis telefonul în nas”, povestește femeia.

Și alți clujeni recunosc că nu înțeleg cum se poate ca în orașul SMART de cinci stele să nu existe posibilitatea să achiți cu cardul. O altă doamnă a povestit că în aceeași parcare din Cipariu o domnișoară a avut noroc că a putut împrumuta bani de la alți clujeni ca să poată părăsi parcarea.

Un alt clujean susține că în parcarea din Piața Unirii există posibiltatea să achiți cu cardul, însă adesea automatele nu funcționează.

Iar când Ziar de Cluj a semnalat și anterior astfel de situații, imediat a venit replica Primăriei  că se poate plăti peste tot cu cardul, ca și cum noi am vrut să denaturăm adevărul.