Din oras

RCS&RDS îşi face sistem paralel de măsurare a audienţelor cu Vasile Dâncu, de 5 ori mai tare decât Kantar Media

Trustul patronat de miliardarul Zoltan Teszari vrea să spargă monopolul măsurării audienţelor şi să rescrie astfel configuraţia pieţei media din România. ReporterVirtual dezvăluie în exclusivitate planurile incredibile de expansiune ale RCS&RDS.

Când se părea că nu mai sunt moguli în mass-media care să controleze tot ce mişcă, iată că Teszari vine să infirme această teorie. Kantar Media va avea un concurent serios în firma de măsurare a audienţelor ce va fi afiliată sub umbrela Digi.

Sistemul revoluţionar gândit de RCS&RDS va fi realizat împreună cu sociologul Vasile Dâncu şi va fi cel puţin la prima vedere mai performant decât cel realizat de Kantar. Dacă sistemul actual de măsurare al audienţelor are 1.200 de peoplemeter-uri, cel pe care Dâncu îl face pentru RCS va avea 6.000, adică de 5 ori mai mult!

Probabil că acest sistem de audienţe va fi lansat fix în momentul în care va fi lansat celălalt proiect, televiziunea generalistă ce vizează locul 1 pe  piaţă.

Iată că RCS nu glumeşte şi nu riscă investiţii în TV fără să asigure şi această latură extrem de importantă, cea a măsurării audienţelor, pentru că prin aceste cifre piaţa de publicitate direcţionează contracte şi bani către televiziuni.

Se pare că cei de la RCS sunt îngrijoraţi de acurateţea măsurătorilor actuale, considerând sistemul cu 1.200 de peoplemeter-uri ca fiind depăşit şi cu o mare marjă de eroare la o populaţie de aproape 20 de milioane de locuitori.

Sursa: ReporterVirtual

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *